Ik probeerde laast de ssd uit een HP notebook te krijgen en de schroef (die ik verder nog niet had aangeraakt) was gefuseerd met de standoff. Ik heb de schroef uiteindelijk weten los te boren dus nu zoek ik een vervangende schroef. Maar de standoff lijkt ook wel beschadigd. Het liefst zou ik die vervangen. Ik zal een foto bijsluiten. T is wat lastig meten maar volgens mij steekt de standoff zo een 2.5 mm uit van het mobo en de diameter is 4mm. De standoff lijkt gesoldeerd op t mobo al heeft de soldeerbout tegen de onderkant van t mobo houden niet zoveel gedaan (er gaat niets smelten). Dus wellicht zit alle tin aan de bovenkant? Gewoon draaien lijkt niet veel te doen.
Vragen:
- Weet iemand waar ik een vervangende schroef en/of standoff vinden kan? Ik heb gegoogled maar de meeste shops lijken eg standoff afmetingen niet te vermelden. Hoeft niet dezelfde te zijn lijkt me, alleen dezelfde afmetingen.
- Wat is de beste methode om de oude standoff van het mobo te krijgen? Wat voor een gereedschap maakt deze klus makkelijker?
Vragen:
- Weet iemand waar ik een vervangende schroef en/of standoff vinden kan? Ik heb gegoogled maar de meeste shops lijken eg standoff afmetingen niet te vermelden. Hoeft niet dezelfde te zijn lijkt me, alleen dezelfde afmetingen.
- Wat is de beste methode om de oude standoff van het mobo te krijgen? Wat voor een gereedschap maakt deze klus makkelijker?
:strip_exif()/f/image/jVlwdlzkaZHFp12tntvxh2Be.jpg?f=fotoalbum_large)