[Win10] Sneltoets shift/win/pijl werkt niet meer

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hamata
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 03-08-2023
Goedemorgen,

ik heb recent twee nieuwe monitoren gekocht en een nieuwe grafische kaart, 2x Ilyama PL3266Q 144 hz en een Geforce RTX 3050. Voorheen verplaatste ik mijn werkbladen tussen de schermen met shift/win/pijltjestoets (links/rechts).
Maar bij mijn nieuwe configuratie krijg ik de sneltoetsen niet werkend, slepen gaat wel. Weet iemand waar dit aan kan liggen, heb van alles geprobeerd.
Mijn besturingssysteem is windows 10.

Alvast bedankt.
...

Hamata

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Reinier

\o/

Werken andere shortcuts nog wel? Staan sticky keys misschien aan (ram herhaaldelijk op shift)? Heeft je videokaartsoftware een of andere gamingmodus aangezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

offtopic:
Er is geen letterlijke brand, schreeuwen is dus niet nodig. Ik haal de !! even uit de titel.

Andere muisdriver/ tools is een mogelijke boosdoener.

Maar er is een hele redelijke kans dat het komt omdat je Snap windows uit hebt gezet: probeer het nog eens na inschakelen er van.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hamata
Nu je het zegt @Reinier , mijn windows key werkt ook niet meer, dus het lijkt dat meerdere keys niet meer werken. @F_J_K , heb Snap gecheckt maar deze zou aan moeten staan, alles staat aangevinkt. Dus geen idee wat er is.

Hamata

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:53
Hamata schreef op zondag 5 maart 2023 @ 12:11:
Nu je het zegt @Reinier , mijn windows key werkt ook niet meer, dus het lijkt dat meerdere keys niet meer werken. @F_J_K , heb Snap gecheckt maar deze zou aan moeten staan, alles staat aangevinkt. Dus geen idee wat er is.
Wat voor toetsenbord heb je? Sommige toetsenborden hebben een knop/optie om de 'windows key' te disablen met het idee dat je niet perongeluk midden in een game naar Windows kan escapen. Mogelijk het bekijken waard..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hamata
Ben even wat dieper ingedoken op het toetsenbord. Lampje van game Mode on/of blijkt defect. Die zag ik niet aankomen haha. Maar goed in ieder geval weer bedankt voor alle tips/tricks. Denk toch maar een nieuw toetsenbord om mogelijk andere gebreken ook meteen te tackelen.

Thx.

Topic kan gesloten worden.

Hamata

Pagina: 1