Toon posts:

net op tijd of een dik probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Was bij perfect systems en zag dat 256mb pc2400 van 168 gulden voor 100 gulden in de aanbieding was gegaan.
Samen met een HD natuurlijk besteld want dat leek me een goede deal.
3 minuten later was de prijs terug veranderd naar 225 gulden. OEPSSS....

Heb de orde bevestiging gekopieerd ...
Meningen...

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Vet op tijd.. Volgens mij kunnen ze je niks maken.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Verwijderd

Idd, ze kunnen je niets meer maken.

Heb jij ff geluk gehad!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

dan heb je geluk gehad Afbeeldingslocatie: http://www.smilies.nl/happy/xyxthumbs.gif
maar pc 2400 . is dat er al dan Afbeeldingslocatie: http://www.smilies.nl/eek2.gif

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• PhiKwadraat300
  • Laatst online: 24-05-2023

PhiKwadraat300

Het zou wel JA.

Als ze je niks laat weten dan is de oude prijs vast. Anders is het normaal dat ze je bellen en je mag dan een keuze maken. Cancellen de order of meer betalen. Ma je kan altijd nee zeggen. Ook al is het de laatste moment.

:)

Verwijderd

Topicstarter
Heb net al weer een replt gekregen. Ze hadden de prijzen met hun domme hoofd in eurp's gezet.
Ze annuleren de orde. GVD!

• flat
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
ja, dat lijkt mij ook... waarschijnlijk hebben zij gewoon een foutje gemaakt, en dat vlug weer verbetert. maar als jij in die tussentijd hebt besteld, dan moet jij 't gewoon voor die prijs krijgen, en anders in ieder geval je order zonder problemen mogen cancelen

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

Verwijderd

Topicstarter
het gaat spannend worden. Heb ze terug gemaild dat ok gewoon de order wil hebben en dat ik boos ben dat ze me anders blij hebben gemaakt met een dooie mus.

Een goede casus lijkt me voor een ieder die dit leest en ooit in eenzelfde situatie terecht komt: Wat gaat er gebeuren??????Wie wint??

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Als zij factureren in guldens, dan moeten ze dat aanhouden, hun fout. Volgens mij sta jij nog steeds in je recht. Desnoods naar de consumentenbond ofzo.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• vassago
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:11
Wat dacht je van de kleine lettertjes?

Prijswijzignen en typefouten onder voorbehoud b.v.?

• brute51
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-08-2025
ken je een beetje melden hier wat dr allemala gebeurt? wil t wel weten eigenlijk, kijekn wie dr wint :)

Ik heb echt een hele goeie PC.

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:22
Als zij in hun voorwaarden hebt staan dat prijzen zonder overleg kunnen veranderen, staan zij in hun recht. Jij hebt echter wel het recht om de bestelling af te zeggen.

• Sine
  • Laatst online: 24-08 23:43
Alle Prijzen Incl. 19% BTW en onder voorbehoud. :P

dus jammer vermoed ik

Repareren doe je zo.

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op vrijdag 31 augustus 2001 21:02 schreef vassago het volgende:
Wat dacht je van de kleine lettertjes?

Prijswijzignen en typefouten onder voorbehoud b.v.?
Dat zetten bedrijven ook altijd in hun foldertjes. Ik heb echter zaken op tv gezien, waarbij veel bedrijven de producten gewoon voor de prijs moesten leveren die zij in hun folder neerzetten.

Voorwaarde is wel, dat de prijs die zij neerzette, ook echt zou kunnen. BIjvoorbeeld:

een pen kan 8 gulden kosten, maar ook 80 gulden. Bieden zij dus per ongeluk een pen aan voor 8 gulden, moeten zij die gewoon verkopen. (correct me if im wrong).

Een TV van 1200 gulden, waar per ongeluk staat 12,00, is duidelijk een typfout.

De prijzen die zij geven, zouden in principe wel kunnen, en daarnaast is het gewoon hun eigen vette fout als zij verkeerde prijs noteren.

(Experts mogen me verbeteren, kan me zoiets herinneren).

Verwijderd

Topicstarter
ik wil in dit geval helemaal niet het recht hebben om mijn bestelling te annuleren >:)

Maar echt moeilijk ga ik ook niet doen hoor, ook al ben ik best wel teleurgesteld.

Ik laat weten wat er verder gebeurt. En indien de kleine lettertjes de boel ongedaan kunnen maken: SO BE IT
heb ik iig een beetje met ze kunnen dollen >:)

• weeraanmelden
  • Laatst online: 20-08 16:53

weeraanmelden

Opnieuw opstarten...

tsja, lastig probleem
kijk, als het normaal 225.- en nu fl 100,-
ex verzend enzo.
dan veronderstel ik dat het om een actie ging, reclame enzo.

het is inderdaad waar dat de leverancier of winkelier
als die een verkeerde prijs hanteerd, verplicht is , het product voor deze prijs te leveren.
mits het een acceptable prijs is.
en fl 100,- voor 256 MB, why not, prijzen dalen telkens ,
dus ze zouden het moeten accepteren
TENZIJ, er op de site bij de voorwaarden staat dat de prijs die op de bevestiging staat de echte prijs is.

(dit gaat via internet , en dat is nog steeds qua recht lastig)

• vassago
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:11
"Dat zetten bedrijven ook altijd in hun foldertjes. Ik heb echter zaken op tv gezien, waarbij veel bedrijven de producten gewoon voor de prijs moesten leveren die zij in hun folder neerzetten."

Dat moeten ze niet, dat doen ze uit coulance omdat ze hun goede naam willen behouden.

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:22
Ik had vorige week iemand om een uitlaat aan de telefoon. Ik zoeken, zoek ik per ongeluk de verkeerde uit. Hij krijgt de prijs, speelt ie door aan z'n klant.

weekje later komt ie de boel ophalen. Collega kijkt in't boek en pakt de goede uitlaat. Ik afrekenen. "Maar ho eens ff, dat is een andere prijs dan je vorige week vertelde"

Ik kijken in het boek, hadden we de verkeerde toen aan de telefoon. Om nou niet lullig te doen heeft ie de uitlaat tegen onze kostprijs meegekregen (nee, we gaan er niet 100 piek bij inschieten)

Verwijderd

Topicstarter
Perfect Systems
Seinelaan 83
7577 ME Oldenzaal Tel.:0541-530664
www.perfect-systems.nl
info@perfect-systems.nl ING Bank: 67.68.03.717
Postbank: 8117647
BTW nr: NL807255191B01
KvK nr: 06088668

Naam:
Bedrijf: xxx
Straat:
Postcode:
Telefoon: 010-
Fax: xxx
Email :

Aantal Omschrijving Stukprijs Totaal
2 PC2400 - 256 Mb - 184 PIN DDR SDRAM - CORSAIR CAS2 fl 100,00 fl 200,00
1 PC2400 - 128 Mb - 184 PIN DDR SDRAM - CORSAIR CAS2 fl 56,55 fl 56,55
1 MAXTOR Diamondmax 20 Gb (7200 RPM-ATA 100) fl 272,46 fl 272,46
Totaal: fl 529,01
Verzendkosten: fl 30,30
Totaal incl. BTW: fl 559,31

Betalingswijze: rembours

Eat your heart out!!!!

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-08 11:46
Kom op.. Wel redelijk blijven. Je kunt natuurlijk doorgaan met het bedrijf een oor aan naaien, maar ik vind dat nogal lullig. Een bedrijf maakt een foutje en is meteen zwaar de dupe. Als jij als consument een foutje ofzo maak en op het laatste moment annuleer je een bestelling dan is het bedrijf weer de dupe. m.a.w bedrijf is bijna altijd de dupe.
En zeg nou zelf als je een klein beetje eerlijk ben snap je zelf toch ook wel dat het bedrijf dat zo niet kan leveren dik onder de inkoopsprijs.

Verwijderd

Topicstarter
Zoals als ik al eerder gezegd had: ik ga niet moeilijk doen

Zou niet op twijfelachtige manier iets willen verkrijgen of iets willen afdwingen. Baal alleen nog een beetje na en wou ze dat duidelijk laten weten.

• Padje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Heb ik ook een keer gehad bij www.europc.nl daar stonden TFT 15" monitors voor 469 op de site ik 2 besteld maar ze waren vergeten er een 2 voor te zetten...
Dus dat was jammer :(
Pagina: 1