Hi
nieuwe PC. Alles geïnstalleerd.
Nog even onder Outlook 2019 mijn Ziggo account installeren.
Ziggo handleiding gevolgd. Simpel en snel.
Aan eind krijg ik melding dat synchronisatie niet helemaal goed is gegaan.
Ik zie dat sommige belangrijke mappen leeg zijn en dat de mappenstructuur niet overeenkomst met mijn oude PC, waar ik gelukkig ook nog Outlook heb. Mijn webmail is ook vernaggeld met foute structuur.
Na opnieuw opstarten PC en Outlook verandert er niets.
Ik dacht mijn account onder Outlook te verwijderen en het gewoon opnieuw te proberen.
Maar dan krijg ik deze melding.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/fSjZFCoeOvwnLJYs6QVnKJPu.jpg?f=user_large)
Eigenlijk wil ik dat OST bestand ook verwijderen, zodat ik als het ware weer helemaal schoon mijn Outlook mail ga initialiseren.
Hoe doe ik dat?
Dank voor de hulp
nieuwe PC. Alles geïnstalleerd.
Nog even onder Outlook 2019 mijn Ziggo account installeren.
Ziggo handleiding gevolgd. Simpel en snel.
Aan eind krijg ik melding dat synchronisatie niet helemaal goed is gegaan.
Ik zie dat sommige belangrijke mappen leeg zijn en dat de mappenstructuur niet overeenkomst met mijn oude PC, waar ik gelukkig ook nog Outlook heb. Mijn webmail is ook vernaggeld met foute structuur.
Na opnieuw opstarten PC en Outlook verandert er niets.
Ik dacht mijn account onder Outlook te verwijderen en het gewoon opnieuw te proberen.
Maar dan krijg ik deze melding.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/fSjZFCoeOvwnLJYs6QVnKJPu.jpg?f=user_large)
Eigenlijk wil ik dat OST bestand ook verwijderen, zodat ik als het ware weer helemaal schoon mijn Outlook mail ga initialiseren.
Hoe doe ik dat?
Dank voor de hulp