Monitor met shield tv+iptv

Pagina: 1
Acties:
  • 317 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doggy1
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01-09 22:26
Ik ben op zoek naar een monitor om iptv en videos mbv fire tv stick 4k max te bekijken in onze camper.

Belangrijk is:
-natuurlijk hdmi aansluiting
-redelijk tot goede kijkhoek(mn goed om met 2 personen tegelijk te kijken)
-geluid is meestal minpunt bij monitoren, maar evt externe speaker(s) al dan niet via bluetooth is ook goed
-goede tot zeer goede beeldkwaliteit
-kosten max. €500
-beelddiagonaal bvk 24"(max 27")

Al een aantal monitoren gegoogeld, maar nog geen goede recente reviews gevonden en ik hoop hier wat tips te krijgen.

[ Voor 5% gewijzigd door doggy1 op 04-03-2023 17:45 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:22

Thomg

Aww yiss

Vrijwel ieder IPS paneel volstaat hier wel.
Tenzij je ook geeft om kleurenechtheid, maar aangezien we het hier over iptv en videos hebben lijkt dat me ook niet...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobynater
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Zelf ben ik niet heel erg thuis in deze wereld, maar heb wel een TVs van het merk Caratec voorbij zien komen. Deze zijn speciaal gemaakt voor campers/caravans want ophangen en stroomvoorziening een stuk eenvoudiger maakt. Verder hebben ze veelal veel aansluitingen en mogelijkheden, wellicht de moeite waard om even een kijkje te nemen: https://www.caratec.de/tv/tv-gerate.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-09 12:04

FeaR

In GoT we trust

Voor monitoren moet je niet in Beeld en geluid koopadvies zijn, monitoren vallen onder Harde waren. Ik ga dit topic echter niet verplaatsen omdat in deze vorm, een boodschappenlijstje, topics niet toe zijn gestaan.

[ Voor 5% gewijzigd door FeaR op 05-03-2023 03:09 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.