Hi forum lezers,
Heb al jarenlang een klein "probleem" met printen.
Heb altijd wat goedkopere printers gehad dus altijd het gevoel gehad van.. Mwah, zal wel.. You get what you pay for
Maar nu ik een wat minder goedkope printer heb, en weer het zelfde meemaak dacht ik probeer het hier.
Het probleem is dat alles wat ik uitprint op 2 punten ietjes naar rechts verschuifd.
Doe ik iets fout? Gebruik ik slechte papier? Is dit iets wat in de instellingen gefixd kan worden?
Ik weet het niet, dus misschien dat iemand hier ervaring mee heeft en mij kan helpen?
Wat extra info;
Huidige printer is een Epson WorkForce Pro WF-4740DTWF
Papiermerk is; Double A Permium
Nu is dit een klein probleempje, maar begin me er toch wel een beetje aan te ergeren.
En als ik het met hulp opgelost kan krijgen, waarom niet?
:strip_exif()/f/image/fc00ZqXSzcMonp80UnbgNISy.jpg?f=fotoalbum_large)
Heb al jarenlang een klein "probleem" met printen.
Heb altijd wat goedkopere printers gehad dus altijd het gevoel gehad van.. Mwah, zal wel.. You get what you pay for
Maar nu ik een wat minder goedkope printer heb, en weer het zelfde meemaak dacht ik probeer het hier.
Het probleem is dat alles wat ik uitprint op 2 punten ietjes naar rechts verschuifd.
Doe ik iets fout? Gebruik ik slechte papier? Is dit iets wat in de instellingen gefixd kan worden?
Ik weet het niet, dus misschien dat iemand hier ervaring mee heeft en mij kan helpen?
Wat extra info;
Huidige printer is een Epson WorkForce Pro WF-4740DTWF
Papiermerk is; Double A Permium
Nu is dit een klein probleempje, maar begin me er toch wel een beetje aan te ergeren.
En als ik het met hulp opgelost kan krijgen, waarom niet?
:strip_exif()/f/image/fc00ZqXSzcMonp80UnbgNISy.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/s0s35PTLncMCSwPYOk7w5uTG.jpg?f=fotoalbum_large)
Na 2 dagen geen berichtje van me gezien? Stuur me een reminder! Vergeet wel eens te reageren :)