XBOX One/Series Controller wat voor batterijen gebruiken?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shup
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 01-05-2023
Ik was één van de mensen die een alternatief zocht, nadat Google Stadia was gestopt. Daarvoor altijd een ''echte Playstation gamer'' geweest.

Nu heb ik een Xbox Series X besteld en de keuze voor batterijen zijn ruimer dan die van andere consoles:
*AA (recharchable) batterijen,
*Xbox play and charge kit
*third party batterijen/dockingstations

Ik zie door de bomen, het bos niet meer... Dus zoals de titel van het topic al aangeeft: Wat voor batterijen gebruiken jullie in je XBOX controller?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RedNas74
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:54
Ik gebruik eneloop oplaadbare batterijen. Ik zorg dat ik altijd een vol setje klaar heb liggen als ze leeg gaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 00:37
Ikea Ladda zijn goede goedkope Eneloop batterijen.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Ik heb dit docking station. Bevalt erg goed, altijd twee volle controllers beschikbaar. Vond ik prettiger dan met oplaadbare batterijen, die waren of vaak toch niet vol, of voor iets anders gebruikt.

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shup
Raem schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 08:53:
Ikea Ladda zijn goede goedkope Eneloop batterijen.
Ja ik heb inderdaad ook naar Ikea Ladda batterijen gekeken. Las ook ergens dat ze in de zelfde fabriek werden geproduceerd als de Eneloop, maar geen idee of dat klopt. Heb je trouwens ook ervaring met de oplader die Ikea verkoopt of zijn er opladers die je aanraadt?
Ophidian schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 09:03:
Ik heb dit docking station. Bevalt erg goed, altijd twee volle controllers beschikbaar. Vond ik prettiger dan met oplaadbare batterijen, die waren of vaak toch niet vol, of voor iets anders gebruikt.
Thanks! Zijn dat batterijen waar je een aparte achterkant op moet zetten? En wat is de batterijduur eenmaal vol? Ik heb een weekje een Ps5 van een vriend geleend en na een uurtje of vijf was zo'n controller helemaal leeg |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedNas74
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:54
shup schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 19:12:

Thanks! Zijn dat batterijen waar je een aparte achterkant op moet zetten? En wat is de batterijduur eenmaal vol? Ik heb een weekje een Ps5 van een vriend geleend en na een uurtje of vijf was zo'n controller helemaal leeg |:(
Ik heb zowel een ps5 als een Xbox Series X. De controller van de Xbox gaat zeker 2x langer mee dan die van de ps5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:48

Rmg

Oplaadbare batterijen, en dan gewoon goed bijhouden.

In al het speelgoed zit oplaadbare AA en AAA's en ik de kast ligt altijd een wel vol setje.

Eneloops gaan voor mijn gevoel wel het langste mee, verder nog een stel "powerowls" en amazon basics.

[ Voor 26% gewijzigd door Rmg op 04-03-2023 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shup
Gebruiken jullie zo'n oplader met eneloops? https://www.amazon.nl/Pan...der&qid=1677964734&sr=8-3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
shup schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 19:12:
[...]

Ja er zit nieuw klepje bij. Ik heb controller nog niet leeg gekregen overigens. Maar dat zegt misschien meer over mij :+

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Pagina: 1