koopadvies sony oled tv

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgen Vdv
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 20-09 08:47
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Nieuwe smart tv 55 inch die goed de streaming diensten aankan en ook vrt max app en vtm go map kan afspelen. Hebben ook nood aan soundbar omdat we ze de tv iets minder luid hoeven te zetten als de kinderen slapen en toch goed de gesprekken verstaan.

Wat is je budget?
ongeveer 1500 - 2000 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
ik wil tv kijken vooral

Wat heb je zelf al gevonden?
ik twijfel op dit moment tussen
https://www.coolblue.be/n...55a80k-2022-soundbar.html
https://www.coolblue.be/n...5a75kp-2022-soundbar.html

Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
ik vraag me vooral af wat het verschil is tussen de 2 toestellen ik zie het niet echt behalve de prijs. Of als er iemand met een gelijkaardig beter alternatief komt

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freshouttheoven
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 23:09
Zowel de 55A80J, 55A8K en 55A75K hebben dezelfde paneel, SoC en beeldprocessor. De A80J heeft een iets hogere (piek)helderheid vergeleken met de andere twee modellen, de interne speakers van de A80K zijn iets verbeterd tegenover de A80J en A75K. Grootste verschil is het design, al is dit verschil ook relatief klein.

De Sony 55A80J is momenteel voor 990 euro te koop bij de Belgische Mediamarkt, en de beste keuze.

Een soundbar voegt niets toe aan de verstaanbaarheid bij een lage volume. Een setje goede actieve monitor speakers zal hierbij een betere keuze zijn. De Acoustic Surface speakers klinken al erg goed, ook de laag weergave is verrassend goed voor interne speakers, wellicht volstaat dit voor jullie. Imo kun je dus een externe audio oplossing beter nog even uitstellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• evmmb
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 21-09 16:14
A90J?

Voor een tv komt er echt heel goed geluid uit, wij hebben de soundbar zelfs weg gedaan. Zie ook de reviews.

Verder staat hij ook nog eens erg mooi zonder de tussenruimte aan de onderkant. Premium uitstraling.

Zoals hierboven aangeven is de A80J wellicht de beste optie als je naar de prijs kwaliteit verhouding kijkt. Toch zou ik zelf zo weer voor de A90J gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgen Vdv
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 20-09 08:47
evmmb schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 21:04:
A90J?

Voor een tv komt er echt heel goed geluid uit, wij hebben de soundbar zelfs weg gedaan. Zie ook de reviews.

Verder staat hij ook nog eens erg mooi zonder de tussenruimte aan de onderkant. Premium uitstraling.

Zoals hierboven aangeven is de A80J wellicht de beste optie als je naar de prijs kwaliteit verhouding kijkt. Toch zou ik zelf zo weer voor de A90J gaan.
is de 80 K zonder soundbar dan niet beter wat geluid betreft dan de 90J ?