Draagbare mediaspeler met Android of Spotify/Youtube

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FransTweak
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 30-09 14:19
Hi Allen,

Hopelijk kan iemand mij van wat advies voorzien.
Ik heb op de slaapkamer een setjes speakers met subwoofer. Het is een oud setje maar het geluid is geweldig. Het heeft een Aux kabeltje voor aansluiting waar ik met mijn oude telefoons altijd muziek op afspeelde bij het slapen gaan. Mijn nieuwe telefoon (de waarschijnlijk de telefoons erna) heeft geen aux aansluiting meer maar alleen USB-C. Uiteraard wil ik mijn telefoon snachts opladen dus kan ik via die poort geen muziek afspelen.

Nu ben ik opzoek naar een soort mediaspelertje zoals een 'Digital Audio Player' die ik snachts de muziek kan laten afspelen van Spotify en Youtube (of Youtube Music) Youtube vind ik wel fijn aangezien ik dan lekker live muziek kan afspelen. Maar ik heb een moeilijke tijd met het vinden van zo'n apparaat. Ik kom allemaal digitale walkmans tegen waar je de muziek op moet zetten. Bestaat zo iets? Of is het gewoon helemaal geen markt voor?

Ik wil dus eigenlijk een android apparaatje waar je niet mee hoeft te bellen puur voor gebruik van Spotify en Youtube met een AUX aansluiting.

Laatst had ik een bluetooth ontvanger er op aangesloten maar dat klonk helemaal kak. Misschien door de kwaliteit er van het apparaatje. Dus mocht je daar een goed advies voor hebben waarbij er gewoon goed geluid uitkomt dan kan dat ook.

Mijn oude telefoons zijn trouwens niet echt bruikbaar meer, anders had ik dat gebruikt

Budget: Geen idee

Alvast bedankt voor de reacties!

Groet,

Frans

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:43

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Moet het een scherm hebben of mag het ook zonder? :)

Als het ook zonder mag: simpele Google Chromecast met een hdmi extractor naar analoog. Ben je voor onder de 100 euro klaar :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freshouttheoven
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 22:39
Een fatsoenlijke Bluetooth ontvanger is imo de beste optie, de Sennheiser BT T100 is dan een goede keuze.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FransTweak
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 30-09 14:19
@The Eagle met scherm het liefst zodat ik daarop Spotify of YouTube kan bedienen

@Freshouttheoven dankje ik ga hem even checken!