Vervanging versterker

Pagina: 1
Acties:
  • 355 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomskii5
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-09 20:38
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Versterker.

Wat is je budget?
+/- 600 EUR

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil een kwalitatieve versterker die het geluid zo neutraal mogelijk weergeeft op mijn B&W 602 set. Sonos/Streaming connectivity is mooi meegenomen. Platenspeler = Rega Planar 1

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb niet meteen een voorkeur, wel een sterke 'afkeur' ten opzichte van de Sonos Amp oplossing. Ik kom van een erg oude Kenwood versterker die duidelijk zijn beste tijd gehad heeft. De maatstaf is dus niet erg hoog.

Welke vragen heb je hier nog over?
Waar moet ik voor opletten, wat zijn de valkuilen?

https://valid.x86.fr/s6z3z0

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-09 14:24
NAD C338? Ook mooie exemplaren te vinden op marktplaats.

heb zelf deze versterker dus n=1 :+

[ Voor 34% gewijzigd door Tomino op 03-03-2023 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Onkyo/Pioneer heeft een Works with Sonos, heb je wel een extra Sonos Connect of Port nodig.
Marantz/Denon heeft zijn eigen Heos systeem, heb je geen extra apparatuur voor nodig anders dan de luidsprekers.

Heb je al Sonos luidsprekers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomskii5
  • Laatst online: 29-09 20:38
Quantor schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 15:17:
Onkyo/Pioneer heeft een Works with Sonos, heb je wel een extra Sonos Connect of Port nodig.
Marantz/Denon heeft zijn eigen Heos systeem, heb je geen extra apparatuur voor nodig anders dan de luidsprekers.

Heb je al Sonos luidsprekers?
Ik heb al Sonos luidsprekers voor alles wat niet met de platenspeler te maken heeft inderdaad :-)!

https://valid.x86.fr/s6z3z0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Niet online
Tomskii5 schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 15:08:
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb niet meteen een voorkeur, wel een sterke 'afkeur' ten opzichte van de Sonos Amp oplossing. Ik kom van een erg oude Kenwood versterker die duidelijk zijn beste tijd gehad heeft. De maatstaf is dus niet erg hoog.
We verwachten toch wel op zijn minst een shortlist waarmee de discussie kan starten. Ons het huiswerk geven is dus niet de bedoeling. In deze vorm gaat het topic dus dicht.

Dit topic is gesloten.