Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Versterker.
Wat is je budget?
+/- 600 EUR
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil een kwalitatieve versterker die het geluid zo neutraal mogelijk weergeeft op mijn B&W 602 set. Sonos/Streaming connectivity is mooi meegenomen. Platenspeler = Rega Planar 1
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb niet meteen een voorkeur, wel een sterke 'afkeur' ten opzichte van de Sonos Amp oplossing. Ik kom van een erg oude Kenwood versterker die duidelijk zijn beste tijd gehad heeft. De maatstaf is dus niet erg hoog.
Welke vragen heb je hier nog over?
Waar moet ik voor opletten, wat zijn de valkuilen?
Ik zoek een?
Versterker.
Wat is je budget?
+/- 600 EUR
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil een kwalitatieve versterker die het geluid zo neutraal mogelijk weergeeft op mijn B&W 602 set. Sonos/Streaming connectivity is mooi meegenomen. Platenspeler = Rega Planar 1
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb niet meteen een voorkeur, wel een sterke 'afkeur' ten opzichte van de Sonos Amp oplossing. Ik kom van een erg oude Kenwood versterker die duidelijk zijn beste tijd gehad heeft. De maatstaf is dus niet erg hoog.
Welke vragen heb je hier nog over?
Waar moet ik voor opletten, wat zijn de valkuilen?