Toon posts:

Ik geloof niet in sinterklaas (LEZEN)

Pagina: 1
Acties:
  • 93 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Nou Sinterklaas blocked meteen mijn vraag de eikel! Ik wil weten hoe ver ik een VIDEO KAART op kan clocken en dat vind hij niet in dit forum passen! Dan moet ik maar naar overclocken en casemodden. Nou ik geloof niet in Sinterklaas dus hij kan mijn kont kussen :P

• amsterdammertje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 12:57
blaat...slotje

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

Verwijderd

nou in sinterklaas geloof ik ook niet maar ik geloof wel dat stomme topics een slotje moeten krijgen.

dussuh

SLOTJE !!

Verwijderd

mmmm, ik voel de zak naar spanje al aankomen klein spammertje! Ik zou alvast maar een grote wortel klaar leggen voor de schimmel......

bij het randje.....

Verwijderd

Op vrijdag 31 augustus 2001 20:14 schreef xantip het volgende:
Nou Sinterklaas blocked meteen mijn vraag de eikel! Ik wil weten hoe ver ik een VIDEO KAART op kan clocken en dat vind hij niet in dit forum passen! Dan moet ik maar naar overclocken en casemodden. Nou ik geloof niet in Sinterklaas dus hij kan mijn kont kussen :P
zo ist sinterklaas sucks

• stok
  • Niet online
Volgens mij vindt jij strx een zakje zout
En een slotje :P

• Sjaak_Afhaak
  • Laatst online: 12:14

Sjaak_Afhaak

Bleh!

ik zie hier een dikke waarschuwing (of erger) aankomen.. :o

Hier staat tekst

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22-08 21:05

Arno

PF5A

Als je sint op opheldering wilt vragen vanwege een slotje, doe dit dan of in [forum=15] of via 0900-sinterklaas :D

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Op vrijdag 31 augustus 2001 20:14 schreef xantip het volgende:
Nou Sinterklaas blocked meteen mijn vraag de eikel! Ik wil weten hoe ver ik een VIDEO KAART op kan clocken en dat vind hij niet in dit forum passen!
Het staat in de FAQ hoever je je videokaart kan overklokken.
Dan moet ik maar naar overclocken en casemodden.
Nee, daar wordt hij ook gesloten
Nou ik geloof niet in Sinterklaas dus hij kan mijn kont kussen :P
Lijkt me niet zo'n fijn plan
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.