Mijn vraag
Ik heb sinds een paar maanden een nieuw systeem, dwz moederbord, cpu, geheugen, voeding.
Het ging prima tot de laatste tijd.
Op onlogische momenten vliegt het scherm op zwart, lees :er komt geen beeld meer uit de pc.
Mensen nog tips?
Relevante software en hardware die ik gebruik
_cpu AMD RYZEN 5 5600 - PROCESSOR 3.5 GHZ (4.4 GHZ)
_Voeding Cooler Master MWE 750 White -v2
_Videokaart nvidia gtx750
_Moederbord GIGABYTE B550M DS3H - MOEDERBORD
_G.Skill Aegis F4-3200C16D-32GIS - Geheugen
DDR4 - 32 GB
_Windows 10
Ik speel vaak efootball (game).
Dacht eerst dat dat de boosdoener was maar zonder die game gebeurt het na een tijdje ook.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik tast redelijk in het duister.
Zelf denk ik nu dat mijn videokaart niet meer ok is en of te warm wordt. Heb natuurlijk ook alles nieuw behalve mijn videokaart. Is zo iets beter te checken?
Zodra mijn scherm zwart wordt, blijkt de computer nog wel door te gaan met handelingen. Was oa iets aan het downloaden en dat heeft hij binnen gehaald.
Gekeken of ik met anydesk van afstand erop kon met mijn telefoon. Dat werkte totdat het scherm dus zwart wordt.
Met ftp kon ik dan wel dan zien dat hij een download afmaakte, hoorde de schijf ook een zag een actief led lampje knipperen. Hd led.
Verder divers geupdate. Gpu/ pcie.
Verder nog tips?
Ik heb sinds een paar maanden een nieuw systeem, dwz moederbord, cpu, geheugen, voeding.
Het ging prima tot de laatste tijd.
Op onlogische momenten vliegt het scherm op zwart, lees :er komt geen beeld meer uit de pc.
Mensen nog tips?
Relevante software en hardware die ik gebruik
_cpu AMD RYZEN 5 5600 - PROCESSOR 3.5 GHZ (4.4 GHZ)
_Voeding Cooler Master MWE 750 White -v2
_Videokaart nvidia gtx750
_Moederbord GIGABYTE B550M DS3H - MOEDERBORD
_G.Skill Aegis F4-3200C16D-32GIS - Geheugen
DDR4 - 32 GB
_Windows 10
Ik speel vaak efootball (game).
Dacht eerst dat dat de boosdoener was maar zonder die game gebeurt het na een tijdje ook.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik tast redelijk in het duister.
Zelf denk ik nu dat mijn videokaart niet meer ok is en of te warm wordt. Heb natuurlijk ook alles nieuw behalve mijn videokaart. Is zo iets beter te checken?
Zodra mijn scherm zwart wordt, blijkt de computer nog wel door te gaan met handelingen. Was oa iets aan het downloaden en dat heeft hij binnen gehaald.
Gekeken of ik met anydesk van afstand erop kon met mijn telefoon. Dat werkte totdat het scherm dus zwart wordt.
Met ftp kon ik dan wel dan zien dat hij een download afmaakte, hoorde de schijf ook een zag een actief led lampje knipperen. Hd led.
Verder divers geupdate. Gpu/ pcie.
Verder nog tips?