Hoge/schelle piep in AirPods Pro

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxii1901
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 13-04-2023
Hi allemaal!

Ik heb een vraag.

Sinds kort heb ik de Apple AirPods Pro 2de generatie. Ze bevallen zeer goed! Echter merk ik soms dat als ik mijn linker AirPod wil aanduwen in mn oor er een heel hoog piepje komt. Het is dan ook wel direct weg maar dit is zeer irritant. Het is ook alleen maar links. Hebben meerdere mensen hier last van? En zo ja is er een oplossing.

Ik hoor het graag!

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-04 12:46
Gebeurd dit als je muziek afspeeld of als je geen muziek afspeeld?

En gebeurd het ook als de aipods uit staan? ( dus echt uitgezet )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxii1901
>

[ Voor 100% gewijzigd door maxii1901 op 05-03-2023 02:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxii1901
corporalnl schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 07:51:
Gebeurd dit als je muziek afspeeld of als je geen muziek afspeeld?

En gebeurd het ook als de aipods uit staan? ( dus echt uitgezet )
Het gebeurt bij muziek aan en uit! En ik wist niet dat je AirPods echt uit kon zetten in je oor? Dus geen idee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online
Dan kan het een vorm van tinnitus zijn. Als je airpods uit staan en je hebt ze in je oren dan zal je geluiden van je lichaam beter horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxii1901
Ryatzu schreef op zondag 5 maart 2023 @ 08:52:
Dan kan het een vorm van tinnitus zijn. Als je airpods uit staan en je hebt ze in je oren dan zal je geluiden van je lichaam beter horen.
Haha nee t is een korte hoog piepje die niet eens een seconde duurt. Het is alleen zodra ik de AirPod aanduw in mn oor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donool
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-04 16:43
Ik zag dit gisteren voorbij komen: https://discussions.apple.com/thread/250886390
Misschien heb je daar iets aan, je bent niet de enige lijkt het.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maxii1901
Donool schreef op zondag 5 maart 2023 @ 09:25:
Ik zag dit gisteren voorbij komen: https://discussions.apple.com/thread/250886390
Misschien heb je daar iets aan, je bent niet de enige lijkt het.
Het is geen Tinnitus. Het is een elektronisch hoog piepje het moment dat ik met mijn hand mijn AirPod aan duw. Hard en luid. Maar gelijk weer weg. Gewoon een piepje. Er is niks mis met mn oren 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:46
Ik weet dat de wat oudere ANC systemen soms konden oversturen wanneer er een lek was. In andere woorden; wanneer er geen goede afsluiting is van de doppen/headset dan probeert de ANC iets te compenseren wat er niet is, en dan krijg je een hoge fluittoon. Ik heb dezelfde AirPods en heb het nog nooit meegemaakt, maar als het alleen gebeurd als je je AirPods aanduwt kan het zijn dat je op dat moment een klein geluidslek creëert. Ik zou zeggen: niet doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxii1901
Archer_VC10 schreef op zondag 5 maart 2023 @ 20:15:
Ik weet dat de wat oudere ANC systemen soms konden oversturen wanneer er een lek was. In andere woorden; wanneer er geen goede afsluiting is van de doppen/headset dan probeert de ANC iets te compenseren wat er niet is, en dan krijg je een hoge fluittoon. Ik heb dezelfde AirPods en heb het nog nooit meegemaakt, maar als het alleen gebeurd als je je AirPods aanduwt kan het zijn dat je op dat moment een klein geluidslek creëert. Ik zou zeggen: niet doen!
Oké oké, ja dat zou het wel verklaren inderdaad. Maarja moet ze toch soms aan duwen als ik bijv in bed lig en hij niet lekker in m’n oor zit haha. Maar thanks voor je antwoord!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _eLMo_
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

_eLMo_

Formerly: marowi

Ja, doen de mijnen ook, is ANC die even een klein fluitje maakt. Niet zo hard bij mij?

Anders even uitzetten voor je dat doet idd.

SFPC - Motorrijder - EV - PV - L/L WP - Steun de TET!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• testtje
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 10-04-2024
Hi All,

Ik heb hetzelfde. Is hier al enige duidelijkheid over hoe dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:10

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

Een beetje experimenteren met hoe/waar je het dopje het beste kunt aanduwen. Zodat de ANC niet van slag raakt.

Life is not about specs, it is about joy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• testtje
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 10-04-2024
Zou je daar wat context bij kunnen geven? Hoe het dopje op de aitrpod zit of hoe je de pod aanraakt.

Met harde wind oid gebeurt het ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:46
testtje schreef op woensdag 10 april 2024 @ 16:45:
Is hier al enige duidelijkheid over hoe dit op te lossen?
Simpel antwoord: niet. Behalve wat hierboven al staat: eerst ANC uitzetten, anders tegen de dopjes aanduwen. Je zou ook een andere maat dopje kunnen proberen. Het zou mij niet verbazen wanneer ze niet goed passen bij jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvell
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 21-04 13:53
Ik heb mijn airpods laten testen bij de coolblue en nieuwe gekregen :). Ik had ook last van een piep alleen was die vaak wel iets langer.
Pagina: 1