Blijk van waardering; doneer wat karma

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Op sommige playformen kun je een $user een virtueel muntje schenken, een token of ander digitaal bloemetje.

Los van de +2 moderatie, of een duimpje op een reactie: een extra steun of digitale knuffel.

Sommige reacties, oplossingen op een vraagstuk, of vriendelijk gebaar, kun je op die manier extra kracht bij zetten.

Zou zo iets op GoT passen?

- een soort “persoonlijk helden” lijstje?
- een handje karma doneren aan iemand?
- een speciaal icoon/emoji aan iemand overdragen?
- een extra labeltje langs “topic/karma” koning bij een onderwerp?
- via karma store koop je een sticker/label, en die kan ik vervolgens aan iemand geven/doneren?

//edit;
• een “persoonlijke held (lijst)” zou je in je signature kunnen zetten, maar ik doel meer op iets extra’s/officieels :)
• Karma is misschien een leuk middel, maar dat kan ook misbruikt of vertekend beeld geven. (Ligt beetje aan implementatie)

Hopelijk volg je mijn idee 💡, misschien dat al vaker voorbij gekomen is, excuus als dit een double post is

[ Voor 30% gewijzigd door himlims_ op 02-03-2023 23:51 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moonsugar
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 18-09 22:51

Moonsugar

Communitymanager
Hey @himlims_,

Dankjewel voor het nemen van de tijd voor deze suggestie! Je plaatst het in een interessant tijdperk, aangezien we op dit moment aan het kijken zijn naar het herpositioneren van het karmasysteem binnen Tweakers. Dit project waren we in 2021 gestart en zijn we nu weer rustig aan het oppakken. Zie ook dit artikel.

Een aantal van de suggesties die je noemt hebben wij zelf ook al op een lijstje staan met potentiële verbeteringen. Het is op dit moment nog te vroeg om te kunnen zeggen of sommige zaken er uiteindelijk gaan komen omdat we eerst de basis onder de loep willen nemen. Maar ik zal je ideeën in elk geval meenemen voor later. :)

Has wares if you have coin 💰

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Leuk om te horen.

Weet ook niet in welke vorm dit goed mogelijk is, en werkbaar is. Maar hebben jullie vast wel een dialoog/brainstorm sessie voor :)

Succes 🤞

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards