LSC overzetten naar Smart Life of vise versa

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nossie63
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 16-05 08:23
Hallo allemaal,

Ik maak gebruik van de LSC app voor smart spul van de Action. M'n zoon heeft wat dingen in de Smart Life app staan.

We willen dit allemaal bundelen in één app.

Is het mogelijk op lampen e.d. over te zetten zonder alles opnieuw te programmeren?

Ik hoor graag van jullie.

Mvrgr.

Nossie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey!
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-05 16:39
Heb recentelijk wat zaken omgezet van LSC naar Smart Life en moest daarbij wel de apparaten resetten alvorens ik ze kon toevoegen in Smart Life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nossie63
Oké,

Ik heb het met één lamp geprobeerd en als ik hem van Smart Life overzet naar LSC is de lamp weg uit de Smart Life app.

Is dat te voorkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brownyster
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 09:19
Helaas niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey!
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-05 16:39
nossie63 schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 16:25:
Oké,

Ik heb het met één lamp geprobeerd en als ik hem van Smart Life overzet naar LSC is de lamp weg uit de Smart Life app.

Is dat te voorkomen?
Zoals brownyster al aan gaf is dat niet te voorkomen; een lamp (of apparaat) kan maar aan één app/account tegelijkertijd gekoppeld zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nossie63
Oké, dat is jammer.

Welke app werkt het beste? LSC, Smart Life of de Tuya app.. Of zijn er nog andere die eventueel beter werken?

Bij LSC heb ik nog wel eens dat een lamp offline is, als je er dan op tikt opent het setup gedeelte, waar je schema's, kleur enz., kan instellen dan komt ie wel weer online en doet ie het gewoon. Ligt dat aan LSC of gebeurt dat ook in de andere app's?
Pagina: 1