Ben net terug van vakantie. Ben 3 weken naar Caribbean geweest en tussen door een weekje naar Miami. Ik heb daar de hele tijd gezocht naar computer spulletjes. Maar blijkbaar krijg je goedkope dingen als je eenmaal weet waar je naar toe moet of als je daar woont of iemand ken. Anyway ben naar Best buy geweest daar vond ik heel veel goedkope spelletjes gezien daar maar niet gekocht. Ik heb wel een 25GB hardeschijf gekocht was wel 5200RPM of 5400RPM weet niet meer wat het was, dat is wel ietjes minder voor $80 dollar. Wist niet hoeveel het hier in NL kostte dus ik dacht moet wel goedkoop zijn dus heb ik het gekocht. Toen gingen we naar Brandsmart en daar heb ik een laptop gekocht voor $1500. vet goedkoop vergeleken met NL. SPECS waren : PIII 750 met speedstep (600), het was 128mb heb ik on the spot geupgrade naar 256MB dat was $40.intel 815 videokaart en 15GB hardeschijf. total kost met 2 jaar worldwide garantie en export naar buitenland en een tasje erbij was total $1800 niet slecht vergeleken met wat je hier betaald voor zulke specs. zeker zo'n 7000 8000 piek. oh ja....... was een Sony VAIO PCG-FX220 de videokaart was 11MB. ;9~
wat denken jullie hierover was het wel een goeie buy !!!!!!!!! let me know =)
bye
antillian
wat denken jullie hierover was het wel een goeie buy !!!!!!!!! let me know =)
bye
antillian