Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik ga de laptop gebruiken voor mijn hbo ICT opleiding, ik ga de richting infrastructuur op.
Ik ga hem alleen voor school gebruiken en zal er niet op gaan gamen. Ik denk dat ik voornamelijk veel met Virtuele machines bezig ga zijn. Dus veel ram is erg fijn.
Wat is je budget?
Mijn budget is tussen de 1000/en 1500 euro.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik zal er elke dag in de trein mee zitten. Voor de rest zal hij niet naar veel plekken gaan dan school.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik zat zelf al een beetje te kijken en ben er achter gekomen dat ik toch wel een i7 of ryzen 7 wil. Ook minimaal 16gb ram en het liefst 32 gb. Merk maakt me niet heel veel uit.
Wat is jullie advies?
Ik ga de laptop gebruiken voor mijn hbo ICT opleiding, ik ga de richting infrastructuur op.
Ik ga hem alleen voor school gebruiken en zal er niet op gaan gamen. Ik denk dat ik voornamelijk veel met Virtuele machines bezig ga zijn. Dus veel ram is erg fijn.
Wat is je budget?
Mijn budget is tussen de 1000/en 1500 euro.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik zal er elke dag in de trein mee zitten. Voor de rest zal hij niet naar veel plekken gaan dan school.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik zat zelf al een beetje te kijken en ben er achter gekomen dat ik toch wel een i7 of ryzen 7 wil. Ook minimaal 16gb ram en het liefst 32 gb. Merk maakt me niet heel veel uit.
Wat is jullie advies?