Ehm...Niveau probs??

Pagina: 1
Acties:

• Dexter
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 29-10 10:08

Dexter

d((o_o))b

Topicstarter
Hey adjes,

vraagje naar aanleiding van dit topic:

http://www.tweakers.net/nieuws/18172

Daar is een reactie gepost door bob_c die beoordeeld is met -1 troll. Kan ik me helemaal iets bij voorstellen. Probleem echter is dat er onder 3 reacties (waaronder ook 1 van mij) staan die beoordeeld zijn met respectievelijk 3/2/3 (inzichtvol). Maar deze reacties blijven dus onzichtbaar als ik op niveau 0 ga kijken naar het topic. Is dus in mijn optiek niet helemaal correct. Als je reageert op een -1 reactie (die dan overigens nog helemaal niet -1 gemod hoeft te zijn), dan zijn die reacties, hoe waardevol ook, niet zichtbaar bij hogere niveaus.

Kan daar niet iets aan gedaan worden? Het kan ook zijn dat ik iets over het hoofd zie, graag dan een helpende hand.

Dex

'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz

• Dexter

Dexter

d((o_o))b

Topicstarter
ffies omhoog, want het verbaast me dat er nog geen adje gerespond heeft. Te moeilijk onderwerp? Of mijn fout?

Dex

'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-12 22:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik ben geen T.net held maar ik ga toch een antwoord geven :). Als je doet wat jij wilt dan krijg je dus 'halve' gesprekken. Jij geeft antwoord op een -1 reactie en stel nou dat jou reactie op 2 komt en iemand met niveau 1 kijkt daarnaar. Dan ziet ie dus een antwoord/reactie op 'niks'. Dat vind ik niet hangdig (en Femme ook niet ;)).

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
hmm, volgens mij is dit meer iets voor TMF, maarja.

• Femme
  • Laatst online: 02-12 10:19

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Het is geen probleem. Reacties laten zien op een reactie die onzichtbaar is zou pas problemen geven.

• Dexter

Dexter

d((o_o))b

Topicstarter
K, ik snap de uitleg van een ieder, en inderdaad je hebt een potentiele kans op halve gesprekken. Maar toch blijft het raar.

Wat eerder gesuggereerd werd dat ik zou reageren op een -1 post is dus niet waar. Want op het moment dat ik reageer hoeft die post nog helemaal geen -1 te zijn. Kan goed zijn dat ie nog ongemodereerd op +1 staat. Dus dat argument geldt hier niet.

Toch jammer dat in potentie zeer interessante replies en discussies de das omgedaan kunnen worden als de eerste reactie in de tree maar laag genoeg gemod wordt. Ik begrijp wel dat die kans niet zo heel groot is, maar het gebeurt dus wel.

Jammer....

Dex

Pagina: 1