'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz
ffies omhoog, want het verbaast me dat er nog geen adje gerespond heeft. Te moeilijk onderwerp? Of mijn fout?
Dex
Dex
'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz
Ik ben geen T.net held maar ik ga toch een antwoord geven
. Als je doet wat jij wilt dan krijg je dus 'halve' gesprekken. Jij geeft antwoord op een -1 reactie en stel nou dat jou reactie op 2 komt en iemand met niveau 1 kijkt daarnaar. Dan ziet ie dus een antwoord/reactie op 'niks'. Dat vind ik niet hangdig (en Femme ook niet
).
Het is geen probleem. Reacties laten zien op een reactie die onzichtbaar is zou pas problemen geven.
K, ik snap de uitleg van een ieder, en inderdaad je hebt een potentiele kans op halve gesprekken. Maar toch blijft het raar.
Wat eerder gesuggereerd werd dat ik zou reageren op een -1 post is dus niet waar. Want op het moment dat ik reageer hoeft die post nog helemaal geen -1 te zijn. Kan goed zijn dat ie nog ongemodereerd op +1 staat. Dus dat argument geldt hier niet.
Toch jammer dat in potentie zeer interessante replies en discussies de das omgedaan kunnen worden als de eerste reactie in de tree maar laag genoeg gemod wordt. Ik begrijp wel dat die kans niet zo heel groot is, maar het gebeurt dus wel.
Jammer....
Dex
Wat eerder gesuggereerd werd dat ik zou reageren op een -1 post is dus niet waar. Want op het moment dat ik reageer hoeft die post nog helemaal geen -1 te zijn. Kan goed zijn dat ie nog ongemodereerd op +1 staat. Dus dat argument geldt hier niet.
Toch jammer dat in potentie zeer interessante replies en discussies de das omgedaan kunnen worden als de eerste reactie in de tree maar laag genoeg gemod wordt. Ik begrijp wel dat die kans niet zo heel groot is, maar het gebeurt dus wel.
Jammer....
Dex
Pagina: 1