Zeeppompje verwijderen in keuken

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humanpro
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 28-12-2023
Hallo, ik ben nieuw hier, dus ik zal een korte introductie geven.
We zijn onlangs in een huurhuis gaan wonen. Nu we een tijdje in het huis wonen willen we een aantal klussen doen, maar hebben daarbij wat hulp nodig hoe we deze het beste kunnen aanpakken. Zelf heb ik weinig kluservaring. Iets met een handleiding in elkaar zetten lukt vaak wel. Of een probleem oplossen als ik er online iets over kan vinden. Maar nu heb ik een klus voor een bestaande situatie, waarover ik online niets kan vinden. Ik heb zelf geen idee welke geschikte oplossingsmogelijkheden ervoor zijn, zonder e.e.a. onnodig kapot te maken o.i.d.
Wellicht kan de Tweakers community mij hierbij helpen.

Hier komt mijn vraag:
In onze keuken zit een zeeppompje aan de muur gemonteerd. Hoe kunnen we deze verwijderen, zonder dat we het zeeppompje of de muur kapot maken? Ik zie nergens bevestigingsmateriaal zitten.

Zie foto's.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bFG68T-dR7AO74XFtalQyxCZwPQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lF78EQM0tCiTDuZ1camZCrZE.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3Axwihed56O8XPt91iFBugPDdNw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/F6sNsM8LUP8wjmIWxCPOZwHG.jpg?f=fotoalbum_large

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpelFaut
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 21:58
Kun je het rozet wat tegen de muur zit niet losdraaien?

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Lauwrenss
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 23:50
Zit er geen inbus schroef aan de onderkant van het rozet? In dit geval wellicht wat moeilijker te zien door de tegels, maar dit is hoe ik het regelmatig tegenkom.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NESFreak
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:23
zit aan de onderkant van het rozet geen klein hex schroefje?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Humanpro
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 28-12-2023
Bedankt voor de suggesties! Er zit inderdaad een inbus aan de onderkant. Losgedraaid en het pompje is van de muur af. Top!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZK9cPIriLq2Lm8nVce4Cm3uKllM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Eb1gTzwtR1c2BCNZc0A5XjNR.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Real
  • Registratie: Februari 2022
  • Niet online
Zeeppompje wel goed bewaren en foto's ook. Sowieso handig om eerst gedetailleerd foto's te maken en zo nodig een video om vast te leggen hoe de woning eruit zag toen de huur aanving,

En het is ook meteen handig om de huurprijscheck uit te voeren om na te gaan wat de waardering is van de huurwoning op grond van het woningwaarderingsstelsel (WWS). De liberalisatiegrens in 2023 is €808,06.

Heeft de verhuurder samen met jou/jullie een opnamestaat opgesteld waaruit in redelijk detail blijkt wat de staat van de woning was bij oplevering?

Voor onbepaalde tijd ben ik gestopt met reageren op dit forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Real
  • Registratie: Februari 2022
  • Niet online

Voor onbepaalde tijd ben ik gestopt met reageren op dit forum.

Pagina: 1