Mijn vraag
Ik heb een 1 fase meterkast (40A hoofschakelaar, 1x35A fase), ik ben a-elektrotechnisch onderlegd dus ik wil weten of het waard is wat de elektricien voorstelt:
Heb 10 groepen in gebruik, 2 worden er aangemaakt maandag dus straks in totaal 12 groepen::strip_exif()/f/image/BUhVQlu9XmAWcpHBOC7MhHOz.jpg?f=fotoalbum_large)
Blauwe groepen Set:
1 Woonkamer (circa 1500w piek; tv, pc, etc)
2 Wasmachine
3 Lichtgroep
4 spare (toekomstig Airco set 2x 1200 watt)
Groene groepen Set:
5 lichtgroep
6 Droger
7 Vaatwasser + verlichting
8 Spare (komt toekomstig 900wp VP set met ruimte om uit te breiden, indien ik daar ruimte voor vindt)
Gele groepen set:
9 4400wp + 3,6kW omvormer
10 Oven + Koelkast
11 Oven + Vriezer
12 Kookkraan 2300w + afzuigkap
Volgens de elektricien is 3 fase verstandig want dan kan ik het beter verdelen
Ik kook niet elektrisch maar lekker op gas, en dat willen we zo houden. Ik kan geen laadpaal voorlopig kwijt, rijdt nu nog fosiele brandstoffen. Dit hele geintje gaat zo ff 700 euro kosten. Kan iemand wat zinnigs hierover zeggen?
Ik heb een 1 fase meterkast (40A hoofschakelaar, 1x35A fase), ik ben a-elektrotechnisch onderlegd dus ik wil weten of het waard is wat de elektricien voorstelt:
Heb 10 groepen in gebruik, 2 worden er aangemaakt maandag dus straks in totaal 12 groepen:
:strip_exif()/f/image/BUhVQlu9XmAWcpHBOC7MhHOz.jpg?f=fotoalbum_large)
Blauwe groepen Set:
1 Woonkamer (circa 1500w piek; tv, pc, etc)
2 Wasmachine
3 Lichtgroep
4 spare (toekomstig Airco set 2x 1200 watt)
Groene groepen Set:
5 lichtgroep
6 Droger
7 Vaatwasser + verlichting
8 Spare (komt toekomstig 900wp VP set met ruimte om uit te breiden, indien ik daar ruimte voor vindt)
Gele groepen set:
9 4400wp + 3,6kW omvormer
10 Oven + Koelkast
11 Oven + Vriezer
12 Kookkraan 2300w + afzuigkap
Volgens de elektricien is 3 fase verstandig want dan kan ik het beter verdelen