Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZlM01
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 29-09 07:53
Hoi,

Ik twijfel tussen de LG G2 of C2 65 inch.

Het paneel is, behalve heatsink en iets hogere helderheid bij de G2, nagenoeg hetzelfde en gaat mijn keuze niet echt bepalen.

Echter wil ik de TV sowieso aan de muur hangen. De G2 komt met een mount waarbij hij dicht bij de muur hangt. Bij de C2 zou ik die moeten kopen (maar je kan ook 3th party kopen die eigenlijk ook relatief dicht bij de muur hangt).
Echter in geen enkele winkel kan ik de 2 wall-mounted vergelijken, en ik wil eigenlijk weten of het 500 euro verschil het waard is, ziet het er echt zoveel strakker uit aan de muur.

Ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshouttheoven
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 22:39
Ziet het er echt zoveel strakker uit aan de muur?
Ja, dit heeft grotendeels met het design te maken. De G2 is zo goed als volledig vlak, de C2 is dat niet.

Het afgelopen jaar was er tussen de G2 en C2 een prijsverschil van rond de 300 euro, met wat eigen inzet/ onderhandelen zal dat nu ook moeten lukken. Of het prijsverschil het waard is kunnen wij niet voor jou invullen, dit lijkt me namelijk nogal persoonlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZlM01
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 29-09 07:53
Prijs nu is 1599 voor C2 (staat in promo) en voor de G2 is dit 2099, dus 500 euro verschil.
Zou gewoon willen weten hoe zeer het verschil is als je beide aan muur hangt. Je hebt mooi, maar is dit 500 euro mooier is moeilijk in te schatten als je ze niet voor je ziet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TakenRandomName
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19:06
Ik heb eergisteren de G2 nog kunnen bestellen voor 1895. Deze heb ik ook gekocht puur om het feit dat hij zo vlak aan de muur hangt. Momenteel heb ik nog een 55C9 aan de muur hangen, mogelijk dat dit er ongeveer hetzelfde uitziet als een C2. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/APC1HFm1NeSiaUeBjZCImtPKn54=/x800/filters:gifsicle():strip_exif()/f/image/t9thVhXDoIQbmiGq2YBuHa8n.gif?f=fotoalbum_large