Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Overwatch 2 spelen op mijn 4k/60fps monitor, dat is letterlijk alles. Het belangrijkste is dat ik geen frame rate drops heb. Graphics mogen prima op low staan. Ik ben niet van plan om het in de toekomst te upgraden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst zo min mogelijk. Ik vind het prima om tot €1000,- te gaan, en waar het waard is iets meer uit te geven, maar uit m'n research begrijp ik dat dit niet nodig zou moeten zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor - Philips 328E
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik hoop genoeg te hebben aan een 6500 XT, maar als upgraden naar een 6600 XT nodig zal zijn is dat prima. Ik heb een 550 watt voeding gespecificeerd, maar vermoed dat dit wellicht een overkill is?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb geen wensen wat betreft geluidsniveau of energieverbruik. Hij mag lekker ronken en stroom zuipen
.
Ga je overklokken?
Nope.
Wat verwacht je van ons?
Voldoet dit aan mijn wensen, zou ik genoeg hebben aan wat ik gespecificeerd heb? Denken jullie dat het het waard zou zijn om bijvoorbeeld toch voor een Ryzen 5 5600 te gaan, of een 6600 XT? Of wellicht andersom, zou ik ergens kunnen besparen?
Overwatch 2 spelen op mijn 4k/60fps monitor, dat is letterlijk alles. Het belangrijkste is dat ik geen frame rate drops heb. Graphics mogen prima op low staan. Ik ben niet van plan om het in de toekomst te upgraden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst zo min mogelijk. Ik vind het prima om tot €1000,- te gaan, en waar het waard is iets meer uit te geven, maar uit m'n research begrijp ik dat dit niet nodig zou moeten zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor - Philips 328E
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik hoop genoeg te hebben aan een 6500 XT, maar als upgraden naar een 6600 XT nodig zal zijn is dat prima. Ik heb een 550 watt voeding gespecificeerd, maar vermoed dat dit wellicht een overkill is?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb geen wensen wat betreft geluidsniveau of energieverbruik. Hij mag lekker ronken en stroom zuipen
Ga je overklokken?
Nope.
Wat verwacht je van ons?
Voldoet dit aan mijn wensen, zou ik genoeg hebben aan wat ik gespecificeerd heb? Denken jullie dat het het waard zou zijn om bijvoorbeeld toch voor een Ryzen 5 5600 te gaan, of een 6600 XT? Of wellicht andersom, zou ik ergens kunnen besparen?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 5500 Boxed | € 99,65 | € 99,65 |
| 1 | Moederborden | ASRock A520M-HDV | € 59,90 | € 59,90 |
| 1 | Videokaarten | ASRock Radeon RX 6500 XT Phantom Gaming D 4GB OC | € 160,50 | € 160,50 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design CORE 2300 | € 52,47 | € 52,47 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Aegis F4-3200C16D-16GIS | € 39,99 | € 39,99 |
| 1 | Voedingen | Delta GPS-550LB E A22 | € 53,85 | € 53,85 |
| 1 | Solid state drives | WD Blue SN570 500GB | € 35,39 | € 35,39 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 501,75 | ||