Hi,
Ik heb momenteel 2 partijen gevonden die langs zijn geweest om een schouw uit te voeren. Rest van de partijen gaven aan dat het dak te lastig voor hun was. Eind juni zal er nog een dakkapel worden geplaats zoals ook bij de buren aanwezig is, vandaar dat niet het hele dak te gebruiken is. Graag zou ik horen wat jullie van deze voorstellen vinden. Als ik zo de andere topics lees lijken deze prijzen een stuk hoger te liggen dan gemiddeld.
:fill(white):strip_exif()/f/image/XukglOtY5w3pugT1PyofC8gs.png?f=user_large)
Achterzijde:
:fill(white):strip_exif()/f/image/gkzEe6t0vl6kcTaqkK0mSikh.png?f=user_large)
Optie 1:
/f/image/h7qYhbNhtjqfQXpYIXhNippN.png?f=fotoalbum_large)
Optie 2:
:fill(white):strip_exif()/f/image/eRERPQbVcT7VGt9O9aczBxK1.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/VX25TTVVOdD6L2JL0MDXvJ7G.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/7h9IQoPYDyq069WE98AXw9CL.png?f=user_large)
Optie 2: 8x BELINUS 400WP M8 HJT ULTRA BLACK + Enphase IQ-7 Plus (€ 6.780 -> 3.200 Wp = €2.11/Wp -> 2.399 kWh per jaar)
Ik heb momenteel 2 partijen gevonden die langs zijn geweest om een schouw uit te voeren. Rest van de partijen gaven aan dat het dak te lastig voor hun was. Eind juni zal er nog een dakkapel worden geplaats zoals ook bij de buren aanwezig is, vandaar dat niet het hele dak te gebruiken is. Graag zou ik horen wat jullie van deze voorstellen vinden. Als ik zo de andere topics lees lijken deze prijzen een stuk hoger te liggen dan gemiddeld.
Foto's
Voorzijde::fill(white):strip_exif()/f/image/XukglOtY5w3pugT1PyofC8gs.png?f=user_large)
Achterzijde:
:fill(white):strip_exif()/f/image/gkzEe6t0vl6kcTaqkK0mSikh.png?f=user_large)
Optie 1:
/f/image/h7qYhbNhtjqfQXpYIXhNippN.png?f=fotoalbum_large)
Optie 2:
:fill(white):strip_exif()/f/image/eRERPQbVcT7VGt9O9aczBxK1.png?f=user_large)
Beschikbare (dak)ruimte
:fill(white):strip_exif()/f/image/VX25TTVVOdD6L2JL0MDXvJ7G.png?f=user_large)
Schaduw
N/AJaarverbruik
3.000 kWhHuidige elektriciteitsaansluiting
1-fase:fill(white):strip_exif()/f/image/7h9IQoPYDyq069WE98AXw9CL.png?f=user_large)
Budget en doel
6.000-8.000, energieafhankelijkheid van leverancier zo veel mogelijk beperken en in de toekomst overgaan op thuisaccu voor het opslaan van de energie.Wie gaat het project uitvoeren
InstallateurBijhouden van data
Uiteindelijk data naar Home Assistant doorsturen.Reeds verkregen offertes
Optie 1: 10 x Denim Glas-Glas bifacial 410 Wp + Enphase IQ-7 Plus (€ 9.848 -> 4.100 Wp = €3.14/Wp -> 3.135kWh per jaar)Optie 2: 8x BELINUS 400WP M8 HJT ULTRA BLACK + Enphase IQ-7 Plus (€ 6.780 -> 3.200 Wp = €2.11/Wp -> 2.399 kWh per jaar)
Regio
Utrecht[ Voor 3% gewijzigd door ZeteMKaa op 01-03-2023 20:31 ]