Opgelicht door tweaker Anthonybaas

Pagina: 1
Acties:
  • 2.356 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• platvoet
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08:02
Switch overgekocht van Anthonybaas, blijkt een rommel ding te zijn waar van alles mis mee is. Contact heeft met name via WhatsApp plaats gevonden (kan ik eventueel via dm aanleveren).

Hij heeft willens en wetens defecte apparatuur geleverd en weigert hier een oplossing voor te bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:06

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Tweakers is geen partij in jullie onderlinge overeenkomst. Dat staat ook uitdrukkelijk in de voorwaarden die bij V&A horen.

Bij een eventueel geschil zijn er een aantal dingen die je kan doen. We hebben ze hier op een rijtje gezet voor je. Mocht je het idee hebben dat je opgelicht bent, dan kun je hier het stappenplan vinden. Is er een geschil over feedback, dan kun je hier lezen wat je moet doen.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Reptielenbrein
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 02:56
In nog geen maand tijd 3 slechte ervaringen met vergelijkbare artikelen.. De reviews liegen er niet om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09 03:32

PcDealer

HP ftw \o/

Als ik de reviews mag geloven wordt niet voldaan aan artt. 21a en 26 @Microkid

Blijkbaar verkoopt hij dezelfde producten meer dan eens. Ik dacht dat in de voorwaarden stond dat indien meerdere beschikbaar dat het aangegeven moet worden, maar ik kan het niet vinden.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asaki
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 25-09 21:28
Wellicht niet precies hetzelfde product, maar opgekochte modellen die gewoon te kapot zijn om te verkopen.

Hoe dan ook, niet echt netjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• platvoet
@Microkid Anthonybaas heeft inmiddels een "wraakreview" achter gelaten, is het mogelijk deze te verwijderen? eventueel kan ik je ook whatsapp contact sturen waaruit blijkt dat hij mij om de tuin heeft geleid.

begrijp dat Tweakers geen partij hierin is, maar wil graag voorkomen dat andere defecte switches koopt die AnthonyBaas bewust verkoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

die was gisteren al verwijderd :)

Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• platvoet
Ik zie dat hij weer vrolijk is begonnen met het verkopen van switches. Ook weer unpatched varianten bedoeld om illegale software op te draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

platvoet schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 09:33:
Ik zie dat hij weer vrolijk is begonnen met het verkopen van switches. Ook weer unpatched varianten bedoeld om illegale software op te draaien.
Het verkopen van unpatched switches is niet verboden. Laten we geen heksenjacht starten aub.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.