Toon posts:

mijn telefoon is verneukt

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik dacht laat ik ff nieuwe firmware in mijn phone flashen...ik heb een siemens c35i en er stond versie 05 op..Ik heb dus net v18 er in gezet..maar nu is alle text door elkaar en er klopt nix meer van...Bijv: opties heet nu !Warning en dat soort dingen..
weet iemand een site waar ze wel een goeie hebben..dan flash ik die er ff in.

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Richard

Kuru Kuru Kururin

Uit de faq:
:? Weet iemand een unlock proggie voor mijn telefoon??

Er is momenteel een rechtzaak gaande over het al dan niet illegaal zijn van unlocken. Tot aan de uitspraak is het hier helaas verboden om erover te praten omdat we liever geen risico lopen. Zodra blijkt dat unlocken legaal is, kun je hier uiteraard al je vragen kwijt.
Dus ook vragen om een reparatiekit voor je telefoon naar aanleiding van het flashen lijkt me niet echt terecht hiero. (Tegenwoordig wordt er namelijk geunlocked d.m.v flashfiles) We zullen zien wat de adjes ervan vinden.

20*350ZO45°

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Op vrijdag 31 augustus 2001 20:51 schreef RDK_NL het volgende:
Uit de faq:
[..]

Dus ook vragen om een reparatiekit voor je telefoon naar aanleiding van het unlocken lijkt me niet echt terecht hiero. We zullen zien wat de adjes ervan vinden.
onzin imo... als ik mijn telefoon heb unlocked, wat dus ook legaal kan, na een jaar, mag ik er mee doen wat ik wil.....

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Verwijderd

Op vrijdag 31 augustus 2001 20:51 schreef RDK_NL het volgende:
Uit de faq:
[..]

Dus ook vragen om een reparatiekit voor je telefoon naar aanleiding van het flashen lijkt me niet echt terecht hiero. (Tegenwoordig wordt er namelijk geunlocked d.m.v flashfiles) We zullen zien wat de adjes ervan vinden.
Waar staat dat in de faq? En sinds wanneer?

Het moet hier toch niet gekker worden

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Flashen zelf is opzich geen illegale bezigheid, maar ik kan geen legaal doeleind om te flashen bedenken. Wat dat betreft geld hiervoor het zelfde stukje FAQ als wat RDK_NL (terecht) al noemde.
Op vrijdag 31 augustus 2001 21:39 schreef maarten- het volgende:

Waar staat dat in de faq? En sinds wanneer?

Het moet hier toch niet gekker worden
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/8#8

Dit topic is gesloten.