Je kent het wel je zit lekker naar je mp3 verzameling te luisteren en ineens als het volgende nummer begint is de geluidssterkte veel lager, je zet het geluid harder en luistert lekker verder. Nu begint er weer een volgend nummer en dat knalt vervolgens zo hard uit je speakers dat je er weer een gehoor beschadiging bij hebt. Heeft er iemand een proggie waarmee ik mij mp3 verzameling kan bewerken zodat die dingen altijd het zelfde niveau hebben.
Je kan het volume van een MP3 niet aanpassen zonder eerst te decoden en daarna weer te encoden... En dat wil je niet, want dat is veel werk en heeft aanzienlijke kwaliteitsverslechtering. Je kan wel ff op www.winamp.com zoeken naar de Rock Steady plugin, dat is een soort normalizer die je kan gebruiken tijdens het afspelen.
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Verwijderd
Mp3trim, is te downloaden op http://www.logiccell.com/~mp3trim/
Dit tooltje werkt zonder de de kwaliteit aan te verslechteren, eigenlijk moet je mp3trim Pro hebben want die kan het doormiddel van een batch bestand doen zodat meerdere mp3'tjes genormaliseerd worden, bij de gratis versie moet je ze een voor een doen.
Dit tooltje werkt zonder de de kwaliteit aan te verslechteren, eigenlijk moet je mp3trim Pro hebben want die kan het doormiddel van een batch bestand doen zodat meerdere mp3'tjes genormaliseerd worden, bij de gratis versie moet je ze een voor een doen.
hoe kan dat nou?Op vrijdag 31 augustus 2001 19:55 schreef Joris Spierings het volgende:
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Verwijderd
Lees het maar op de site, daar staat precies uitgelegt hoe het programma te werk gaat.Op vrijdag 31 augustus 2001 20:05 schreef dadj het volgende:
[..]
hoe kan dat nou?
http://www.winamp.com/plugins/detail.jhtml?componentId=1099
Die moet je hebben
Die moet je hebben
Pagina: 1