Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Zelf ga ik er mee gamen en zal ik het meerendeels gaan gebruiken voor mijn werk als content creator. Die wel meerdere programmas wilt gaan uitproberen. Games zullen variëren van grote naar kleine games.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de €2000 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Op dit moment heb ik deze build in elkaar gezet. Zelf ben ik eigenlijk al volledig overtuigd, alleen ben ik nu nog benieuwd naar de feedback van jullie. Btw de behuizing zal ik bestellen op een Franse site, deze is helaas niet op tweakers te zien.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Zelf sta ik wel achter intel, omdat ik hier wat extra rekenkracht kan krijgen voor mijn content creation.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Qua eisen heb ik niet specifiek. De build wil ik graag zoveel mogelijk wit met een paar nice RGB extras erin.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Of jullie ervaren Tweakers er een blik op kunnen gooien. Zelf weet ik niet specifiek of de i5-13600k nou veel beter is dan de i5-13500 bijvoorbeeld. Zelf weet ik wel dat de waterkoeler puur voor het visuele is, wat ik niet erg vind. Maar als er suggesties voor waterkoelers zijn dan hoor ik het graag!
Zelf ga ik er mee gamen en zal ik het meerendeels gaan gebruiken voor mijn werk als content creator. Die wel meerdere programmas wilt gaan uitproberen. Games zullen variëren van grote naar kleine games.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de €2000 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Op dit moment heb ik deze build in elkaar gezet. Zelf ben ik eigenlijk al volledig overtuigd, alleen ben ik nu nog benieuwd naar de feedback van jullie. Btw de behuizing zal ik bestellen op een Franse site, deze is helaas niet op tweakers te zien.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i5-13600K Boxed | € 339,- | € 339,- |
1 | Moederborden | MSI PRO Z690-A WIFI DDR4 | € 224,90 | € 224,90 |
1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti AERO OC 12G | € 999,- | € 999,- |
1 | Behuizingen | Phanteks Eclipse G360A Wit | € 0,- | € 0,- |
1 | Waterkoeling | Cooler Master MasterLiquid ML240L V2 RGB White Edition | € 74,90 | € 74,90 |
1 | Ventilatoren | Arctic P12 PWM Wit Transparant, 120mm | € 7,50 | € 7,50 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB Pro SL CMH32GX4M2E3200C16W | € 99,90 | € 99,90 |
1 | Voedingen | Cooler Master V750 Gold -V2 White Edition | € 104,95 | € 104,95 |
1 | Solid state drives | WD Blue SN570 1TB | € 59,- | € 59,- |
Totaal | € 1.909,15 |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Zelf sta ik wel achter intel, omdat ik hier wat extra rekenkracht kan krijgen voor mijn content creation.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Qua eisen heb ik niet specifiek. De build wil ik graag zoveel mogelijk wit met een paar nice RGB extras erin.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Of jullie ervaren Tweakers er een blik op kunnen gooien. Zelf weet ik niet specifiek of de i5-13600k nou veel beter is dan de i5-13500 bijvoorbeeld. Zelf weet ik wel dat de waterkoeler puur voor het visuele is, wat ik niet erg vind. Maar als er suggesties voor waterkoelers zijn dan hoor ik het graag!