Ik ben benieuwd of het mogelijk is om tegen een bestaande schutting, worteldoek te plaatsen en hier vervolgens horizontale hardhouten latjes op te bevestigen. Op dit moment heb ik een grenen schutting met verticale planken op de erfgrens staan met de buren. Je kunt makkelijk door de schutting heen kijken als je er schuin voor staat. De schuttingdelen zijn bevestigd tussen hardhouten palen en deze palen zijn nog in prima staat.
We zouden graag wat meer privacy willen en daarnaast vinden we het ook niet de mooiste schutting. Ik zou er graag zwart worteldoek tegenaan bevestigen en hierop hardhouten latjes (45x22) horizontaal schroeven met hiertussen ongeveer 15 mm ruimte. Dus de bestaande schutting volledig intact laten. Je krijgt dan het idee van onderstaande afbeelding. Ik ben benieuwd of dit mogelijk is en niet te zwaar wordt?
We zouden graag wat meer privacy willen en daarnaast vinden we het ook niet de mooiste schutting. Ik zou er graag zwart worteldoek tegenaan bevestigen en hierop hardhouten latjes (45x22) horizontaal schroeven met hiertussen ongeveer 15 mm ruimte. Dus de bestaande schutting volledig intact laten. Je krijgt dan het idee van onderstaande afbeelding. Ik ben benieuwd of dit mogelijk is en niet te zwaar wordt?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ORbhbep70AzTaEIDD1VYAbHQ.jpg?f=user_large)