Nou, je zegt je wilt geen zenderlijst binnentrekken... Heb vanavond tegen beter weten satelliet geselecteerd in plaats van cdtvv of hoe heet het van canaldigitaal denk ik..(?)
EN ja dan krijg ik wel 1100 zenders, gevonden. maar ja,.. wat heb ik daar aan. Allemaal namen die ik niet ken en niet wil en meeste ook geen beeld. En ja,.. ergens in de 500 zat CNN.. met beeld (sd).
Maar ja dan heb/had ik geen gewone zenders.. Geen nederland en etc..
Dus weer andere instelling gezet en,. Nou, Ja.
Dan maar geen CNN.. Ik geef het op. Ik maak me de kop niet gek...
leed dit : Canal Digitaal stopt namelijk op 31 januari met de doorgifte van de zenders CNN, Cartoon Network en Boomerang. CNN stopt vooralsnog alleen via IPTV en OTT. Canal Digitaal-abonnees die via de satelliet kijken, kunnen voorlopig naar CNN blijven kijken omdat de nieuwszender nog ongecodeerd via de Astra1-satelliet beschikbaar is. Hoelang dat dit het geval is, blijft koffiedik kijken. Net als eerder in het Verenigd Koninkrijk wordt in overige delen van Europa de marktintroductie van de CNN OTT-app voorbereid. In het Verenigd Koninkrijk zorgde deze ontwikkeling ervoor dat CNN bij veel distributeurs uit het aanbod verdween en de ongecodeerde satellietdistributie via Astra2 binnenkort wordt gestaakt.
https://www.totaaltv.nl/n...ijnen-bij-canal-digitaal/