Ik krijg van dreazz1nl een negatieve feedback, nadat ik meer dan anderhalve week geen reactie kreeg op mijn bericht om te reageren op zijn winnend bod. Hij had 500 euro geboden op advertentie van projector, ik kreeg totaal geen reactie en heb dan ook een negatieve review nagelaten. Nu krijg ik van hem volgende 'review' : agressief gedrag grote mond over de mail
Dit zijn de berichten die ik heb gestuurd nadat zijn bod had gewonnen :
"Jij hebt de projectorveiling gewonnen. Laat je eens weten hoe we verder afhandelen? Haal je die op, of verstuur ik die? Zoja, naar waar (adres+email). Dan laat ik je de verzendkosten nog weten. Graag ook dan laten weten welke verzenddienst je verkiest. Is behoorlijk zwaar ding, dus wil zeker dat dit goed aankomt."
Omdat ik geen reactie kreeg, 2 dagen nadien nog eens dit gestuurd : "ik probeer nog eens via deze weg…"
Totaal geen reactie. En dan krijg ik volgende negatieve review :
"agressief gedrag grote mond over de mail"
Dit vind ik absoluut niet kunnen, ik handel steeds zeer correct met kopers, en vind het dan ook niet terecht dat ik een negatieve review zou krijgen van iemand die zelf bod doet, niet meer reageert en daarop gewezen wordt. Feit dat hij zelf een negatieve review schrijft, is teken dat hij wel degelijk op de site komt en mijn berichten dus heeft gelezen.
Dit zijn de berichten die ik heb gestuurd nadat zijn bod had gewonnen :
"Jij hebt de projectorveiling gewonnen. Laat je eens weten hoe we verder afhandelen? Haal je die op, of verstuur ik die? Zoja, naar waar (adres+email). Dan laat ik je de verzendkosten nog weten. Graag ook dan laten weten welke verzenddienst je verkiest. Is behoorlijk zwaar ding, dus wil zeker dat dit goed aankomt."
Omdat ik geen reactie kreeg, 2 dagen nadien nog eens dit gestuurd : "ik probeer nog eens via deze weg…"
Totaal geen reactie. En dan krijg ik volgende negatieve review :
"agressief gedrag grote mond over de mail"
Dit vind ik absoluut niet kunnen, ik handel steeds zeer correct met kopers, en vind het dan ook niet terecht dat ik een negatieve review zou krijgen van iemand die zelf bod doet, niet meer reageert en daarop gewezen wordt. Feit dat hij zelf een negatieve review schrijft, is teken dat hij wel degelijk op de site komt en mijn berichten dus heeft gelezen.
[ Voor 5% gewijzigd door lapino op 28-02-2023 20:33 ]