Beste Tweakers,
Ik heb een offerte ontvangen voor de zonnepanelen en ik zou jullie mening zeer op prijs stellen.
De partij werd me aangeraden door familie en is netjes langsgeweest voor een offerte. De Euro/wattpiek prijs lijkt met € 1,79 wat aan de hoge kant, maar het zijn meerdere platte daken en ik moet eerlijk bekennen hier weinig verstand van te hebben.
Foto
/f/image/5DI6p3JXzJiH9dEYLXcdzyzp.png?f=fotoalbum_large)
Beschikbare ruimte
Ik heb 2 platte daken en 2 bovenkanten van dakkapellen. De schuine daken wil ik op dit moment niet gebruiken omdat het dak ernstig toe is aan vervanging. Ik verwacht dat binnen de komende 2 jaar alle pannen vervangen zullen moeten worden.
In de foto zijn panelen ingetekend. 10 lijkt een realistische maximum.
3. Schaduw
:fill(white):strip_exif()/f/image/jdLLpD96V0WJMQwr6r3NihC0.png?f=user_large)
4. Jaarverbruik
Op dit moment 2500 kwh, maar wil graag airco en hybride warmtepomp installeren.
5. Electriciteit
3 fases
6. Budget en doel
10k, zoveel panelen als past op het dak
7. wie gaat het uitvoeren?
Professionele partij
8. bijhouden data
Standaard is prima
9. offerte
:fill(white):strip_exif()/f/image/L9OVbPLgymOFy1AzQCsa2TNv.png?f=user_large)
(er staan 4 oude panelen op het dak die niets meer leveren, het verwijderen zit in de offerte)
10. Regio
Provincie Utrecht
Ik heb een offerte ontvangen voor de zonnepanelen en ik zou jullie mening zeer op prijs stellen.
De partij werd me aangeraden door familie en is netjes langsgeweest voor een offerte. De Euro/wattpiek prijs lijkt met € 1,79 wat aan de hoge kant, maar het zijn meerdere platte daken en ik moet eerlijk bekennen hier weinig verstand van te hebben.
Foto
/f/image/5DI6p3JXzJiH9dEYLXcdzyzp.png?f=fotoalbum_large)
Beschikbare ruimte
Ik heb 2 platte daken en 2 bovenkanten van dakkapellen. De schuine daken wil ik op dit moment niet gebruiken omdat het dak ernstig toe is aan vervanging. Ik verwacht dat binnen de komende 2 jaar alle pannen vervangen zullen moeten worden.
In de foto zijn panelen ingetekend. 10 lijkt een realistische maximum.
3. Schaduw
:fill(white):strip_exif()/f/image/jdLLpD96V0WJMQwr6r3NihC0.png?f=user_large)
4. Jaarverbruik
Op dit moment 2500 kwh, maar wil graag airco en hybride warmtepomp installeren.
5. Electriciteit
3 fases
6. Budget en doel
10k, zoveel panelen als past op het dak
7. wie gaat het uitvoeren?
Professionele partij
8. bijhouden data
Standaard is prima
9. offerte
:fill(white):strip_exif()/f/image/L9OVbPLgymOFy1AzQCsa2TNv.png?f=user_large)
(er staan 4 oude panelen op het dak die niets meer leveren, het verwijderen zit in de offerte)
10. Regio
Provincie Utrecht