Nu heb ik al een tijdje last met opstarten.
Soms moet ik wel 20x op mijn power knop duwen voor ie opstart. Soms maar 1x.

Ik denk mijn PSU bijna om zeep is.
Omdat: a) het is de power knop niet want ik zie het power lampje ff aangaan en ik hoor ook een fractie van een seconde stroom (stroom kan je niet horen maar je begrijpt wat ik bedoel)
b) ik zie niet in hoe het mijn mobo kan zijn
c) HD's spinnen niet op en die zitten natuurlijk rechtstreeks op voeding
als ik mij niet vergis zit er toch stroom op een mobo maar niet op alle spanningen als ie uit staat.
Door op de power knop te duwen sluit je de contactjes op je mobo en send die signaal naar je voeding die dan alle andere spanningen voed.
Het lijkt wel of een schakelaartje of relais niet goed contact geeft en altijd weer uitspringt.
Is er iemand die denkt dat het NIET mijn PSU is ???
want het is nogal dom om een nieuwe voeding te gaan halen als er niks mis mee is
PS: ie is krachtig genoeg want er zitten geen Watt vreters op
Soms moet ik wel 20x op mijn power knop duwen voor ie opstart. Soms maar 1x.
Ik denk mijn PSU bijna om zeep is.
Omdat: a) het is de power knop niet want ik zie het power lampje ff aangaan en ik hoor ook een fractie van een seconde stroom (stroom kan je niet horen maar je begrijpt wat ik bedoel)
b) ik zie niet in hoe het mijn mobo kan zijn
c) HD's spinnen niet op en die zitten natuurlijk rechtstreeks op voeding
als ik mij niet vergis zit er toch stroom op een mobo maar niet op alle spanningen als ie uit staat.
Door op de power knop te duwen sluit je de contactjes op je mobo en send die signaal naar je voeding die dan alle andere spanningen voed.
Het lijkt wel of een schakelaartje of relais niet goed contact geeft en altijd weer uitspringt.
Is er iemand die denkt dat het NIET mijn PSU is ???
want het is nogal dom om een nieuwe voeding te gaan halen als er niks mis mee is
PS: ie is krachtig genoeg want er zitten geen Watt vreters op