Peter Honda schreef op maandag 27 februari 2023 @ 21:14:
jammer dat je bijna eerst een STUDIE moet volgen voor je hier een topic mag openen.
Ben er alweer door de moderator afgedonderd, voel me echt belazerd....begrijp dan ook niet waarom.
Met deze rubriek dankzij de moderator ben ik er hier wel klaar mee, kennelijk wordt niet iedere vraag serieus genomen.
Of...tijd voor een moderator MET BEGRIP ?
Ik reageer normaal niet op dit soort topics maar aangezien je elke sturing en mijn PM negeert:
Houd je dit keer alsjeblieft aan je belofte en ben er klaar mee: stop met dit soort topics openen op Tweakers. Je legt de schuld telkens bij mij maar negeert zelf alle sturing. Zoals gezegd heb je in oktober een zelfde topic geopend. Er stond uitleg in mijn sluit message en ik heb je een PM gestuurd met, mijns inziens, meer dan duidelijke uitleg. Reactie daarop bleef uit dus ik hoopte dat de boodschap duidelijk was. Naar dit topic kijkend was dat echter niet zo.
Niet alleen het gebrek aan inzet negeer je. In oktober opende je een klaag topic (
jammer dat moderator alles veel te snel OP SLOT gooit) waarvan werd gezegd dat het niet de bedoeling is om op die manier in discussie te treden. Nu doe je weer hetzelfde. Zie je de rode draad bij wie het fout gaat?
[
Voor 8% gewijzigd door
FeaR op 27-02-2023 21:37
]
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.