NIKON D70 | flitser: SB-800 | AF-S Nikkor 12-24 ED DX | AF-S Nikkor 24-85 ED DX| AF-S Nikkor 80-200mm ED F1:2.8 D | Sigma 90mm F2.8 EX Macro 1:1 ! www.josla.com
Op vrijdag 31 augustus 2001 19:08 schreef Extra300s het volgende:
Ik heb vanmiddag mijn i panel van ASUS binnen gekregen, direct aangesloten.
Het ding werkt wel maar ik heb geen beeld meer? Afgekoppeld, en alles doet het weer normaal. Ik de bios heb ik PNPbios aangezet, maakt geen enkel verschil.
Ik heb een ASUS A7M/266 TB1400 en een gfII GTS/pro van Hercules. Verder nog een WinTV Theater, een Adaptec2940 met twee U2W schijven, brander en Ultraplex aangesloten. Soudblaster live! En Creative DXR3.
Het probleen is na een paar keer proberen en de software van de Ipanel geïnstalleerd te hebben alleen maar erger geworden. Ik heb de laatste bios van mijn mobo geïnstalld.
Wie kan mij helpen??
NIKON D70 | flitser: SB-800 | AF-S Nikkor 12-24 ED DX | AF-S Nikkor 24-85 ED DX| AF-S Nikkor 80-200mm ED F1:2.8 D | Sigma 90mm F2.8 EX Macro 1:1 ! www.josla.com
Verwijderd
Wat ik weet dat er maar een paar moederborden die het ondersteunen, dus ik weet niet of jou mobo het ondersteund
welkom, pas deze 2 fixes toe , en je bent er af..
er zijn er ook wel meer manieren, maar dan moet je dus je ipenal zelf modden. nu aleed de kabel maar...
er zijn er ook wel meer manieren, maar dan moet je dus je ipenal zelf modden. nu aleed de kabel maar...
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Keb de stap gewaagd, en het IPanal gemod, via deze link ben ik eruigekomen: www.jimhearne.co.uk/ipanel/asusmod.htm
Het werkt nu allemaal zoals het moet
Nu kan ik weer rustig verder
Het werkt nu allemaal zoals het moet
Nu kan ik weer rustig verder