Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitrodesign
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-09 13:43

nitrodesign

There is more joy on a ...

Topicstarter
Hallo Alle,

Onder dit topic zie ik veel verschillende cryptokaarten voorbij kopen met cashbacks en andere voordelen om een kaart te gebruiken.

Hopelijk kunnen jullie mij (en andere nieuwkomers) helpen om door de bomen het bos weer te zien.

Twee jaar geleden heb ik zelf ook een cryptokaart gehad, namelijk Swipe. Hierbij kon je geld storten op de kaart en daarmee betalingen doen en kreeg je X% cashback in een bepaalde currency.

Helaas zijn ze gestopt met dit concept voor de particulieren markt.

Nu wil ik eigenlijk weer beginnen met een cryptokaart, maar zoals jullie weten zijn er momenteel een heleboel van, en nu is mijn vraag wat is een goede, makkelijke instap kaart.

De kaarten waar ik naar heb gekeken zijn:
* Binance kaart
* Crypto.com
* Nexo
* Pluton
* Curve

Maar bij deze kaarten zitten natuurlijk ook nadelen, de Binance kaart bijvoorbeeld doen je voldoende saldo te hebben of Binance verkoopt je crypto om je aankopen te kunnen faciliteren.

Bij Crypto.com dien je voor minimaal 350,- euro aan CRO tokens te kopen om minimaal 1% cashback te krijgen (alleen kan ik niet ergens eruit halen voor hoeveel euro per maand je cashback krijgt).

Bij Nexo werkt de kaart niet echt als een debitkaart maar als een echte creditkaart waarbij je rente moet betalen als je te veel uitgeeft. Hierbij is het ook mogelijk om meer uit te geven dan dat je op je kaart hebt staan.

Van Pluton weet ik nog niets af, deze kaart kwam ik zojuist tegen op Tweakers.

Wat betreft de Curve kaart snap ik het principe niet helemaal wat je nu met deze kaart kan doen?
Je kan transacties terug roepen die je met je visa kaart hebt gedaan om vervolgens deze transacties opnieuw te doen met je cryptokaart? Maar dan snap ik niet waarom je direct met je cryptokaart betaald.

Hopelijk hebben jullie tips.

Zoek je nog een leuk gepersonaliseerde gift, Check Custodo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Dit past beter in Cryptocurrencies, dus ik verplaats je topic daarheen :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jdome
  • Registratie: Maart 2016
  • Nu online
Curve is inderdaad een aanrader om te gebruiken. Je koppelt hier namelijk, naast je cryptokaarten, ook je gewone creditcard(s) aan zodat je altijd een bestedingslimiet hebt. Aan het einde van de maand kun je al die betalingen die je via Curve met je gewone creditcard hebt gedaan omzetten naar een van je crypto debitcards.
Zo hoef je niet constant geld op je debitcards te zetten/hebben staan en hoef je ze alleen maar op te waarderen op het moment je de betalingen over gaat zetten van je gewone creditcard naar je cryptokaart.

Zelf gebruik ik:
- Binance kaart (met 10 BNB in earn) maximaal €5000 p/m, 3% cashback binnen 3 dagen uitbetaald.
- Crypto.com kaart (Jade Green á €3500) maximaal €2500 p/m, 2% cashback instant uitbetaald
- Plutus kaart (met €4,99 EveryDay abbonement) maximaal €2000 p/m, 3% cashback na 45 dagen uitbetaald

Van de Crypto.com kaart heb ik wel spijt omdat ik dik in het verlies sta met de oorspronkelijke inleg van €3500,- maar gebruik hem wel nog steeds.
Binance zou ik het meest aanraden, ook omdat BNB een enorme goede investering is i.m.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitrodesign

nitrodesign

Topicstarter
En zit er dan nog verschil in in welke Curve kaart je minimaal moet hebben?
Is de Curve kaart voldoende of dien je toch wel minimaal de Curve X kaart te hebben?

En krijg je via Curve ook iets van een cashback, of dient dit platform alleen om alle kaarten samen te brengen voor een soort van gateway ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jdome
  • Registratie: Maart 2016
  • Nu online
nitrodesign schreef op maandag 27 februari 2023 @ 10:38:
En zit er dan nog verschil in in welke Curve kaart je minimaal moet hebben?
Is de Curve kaart voldoende of dien je toch wel minimaal de Curve X kaart te hebben?

En krijg je via Curve ook iets van een cashback, of dient dit platform alleen om alle kaarten samen te brengen voor een soort van gateway ?
Daarvoor zou je even op https://www.curve.com/features/cashback-rewards/ kunnen kijken.
Bij de gratis versie kan je bijvoorbeeld maar 2 kaarten toevoegen en maximaal 3x per maand go-back-in-time gaan met je transacties.

Zelf heb ik Curve X van 4,99 per maand, daar kan je 5 kaarten toevoegen en oneindig transacties terugzetten. Weet niet of je veel naar landen buiten de EU gaat, maar met Curve X heb je ook tot 2000 euro per maand geen wisselkoersopslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitrodesign

nitrodesign

Topicstarter
Ik heb zojuist de Curve X kaart aangeschaft en deze als default als mijn betaalmiddel gezet i.c.m. Apple Pay. In de Curve app heb ik aangegeven dat mijn default payment mijn ABN Creditcard is.

Is het nu zo dat als ik naar de winkel ga (Jumbo) en ga boodschappen doen, dat ik dan via Apple Pay betaal met mijn Curve kaart en het wordt ingehouden op mijn ABN Creditcard?

Ook heb ik een Nexo account gemaakt en hierbij heb ik ook een virtuele cryptokaart gekregen, deze heb ik ook gekoppeld aan de Curve app.

Als ik dan na mijn boodschappen naar de Curve app ga en ik zie die transactie staan, kan ik deze dan terug draaien en dan kiezen om die van de Nexo kaart af te laten schrijven (Mits er genoeg geld op mijn Nexo kaart beschikbaar is) ?

Is dit dat de manier hoe je de Curve kaart dient te gebruiken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 12:16

Rannasha

Does not compute.

nitrodesign schreef op maandag 27 februari 2023 @ 14:11:
Ik heb zojuist de Curve X kaart aangeschaft en deze als default als mijn betaalmiddel gezet i.c.m. Apple Pay. In de Curve app heb ik aangegeven dat mijn default payment mijn ABN Creditcard is.

Is het nu zo dat als ik naar de winkel ga (Jumbo) en ga boodschappen doen, dat ik dan via Apple Pay betaal met mijn Curve kaart en het wordt ingehouden op mijn ABN Creditcard?

Ook heb ik een Nexo account gemaakt en hierbij heb ik ook een virtuele cryptokaart gekregen, deze heb ik ook gekoppeld aan de Curve app.

Als ik dan na mijn boodschappen naar de Curve app ga en ik zie die transactie staan, kan ik deze dan terug draaien en dan kiezen om die van de Nexo kaart af te laten schrijven (Mits er genoeg geld op mijn Nexo kaart beschikbaar is) ?

Is dit dat de manier hoe je de Curve kaart dient te gebruiken ?
Dat is hoe ik Curve gebruik i.c.m. Plutus. De betalingen worden in eerste instantie van mijn gewone kaart afgeschreven en zo nu en dan zet ik wat geld op mijn Plutus kaart en verplaats ik in de Curve app de betalingen.

Je kunt in Curve ook gebruik maken van de "anti-embarrasment mode", wat een functie is waarbij je een backup-kaart kunt instellen in het geval dat je voorkeurskaart geweigerd wordt. Zo kun je je crypto-kaart als 1e keuze instellen met je gewone bank kaart als backup. Als het saldo op je crypto-kaart dan te laag is, dan pakt Curve automatisch de backup, zodat de betaling bij de pinautomaat gewoon door kan gaan.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitrodesign

nitrodesign

Topicstarter
Ah zo, er is natuurlijk niets lulligers dan bij de winkel te staan en dat het apparaat aangeeft 'Onvoldoende saldo' :O.

Maar de kracht van Curve is dan dat je die betalingen kunt terug halen en via de juiste kaart kan laten betalen.

En dan is het een keuze welke cryptokaart je gebruikt voor je eventuele cashback etc.

Hebben jullie daar nog wat tips in welke cryptokaart anno 2023 relevant is om te gebruiken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitrodesign

nitrodesign

Topicstarter
Maar is snap eigenlijk nog een ding niet, ik heb ook de Nexo kaart sinds een paar dagen.

Hierbij een lijst met wat ik krijg van Nexo:

- Ik ben platinum tier (krijg je als je minimaal 10% van je portfolio uit Nexo coins bestaat, ik gebruik alleen stable coins om betalingen te doen en cashback te krijgen, dus mijn portfolio is altijd +10% Nexo coins)
- Hierbij krijg je 10% interest rate op Stable coins
- Hierbij krijg je 2% cashback in Nexo of 0,5% cashback in BTC
- Geld storten is instant met mijn creditcard en de fee is 1 euro per transactie
- Nexo kaart kun je koppelen aan Apple Pay

Dus als ik zorg dat ik altijd genoeg geld gestort heb op Nexo kan ik altijd mijn betalingen doen.

Heeft het dan nog nut om bijvoorbeeld ook nog Curve te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-09 20:47
nitrodesign schreef op maandag 27 februari 2023 @ 18:58:
Maar is snap eigenlijk nog een ding niet, ik heb ook de Nexo kaart sinds een paar dagen.

Hierbij een lijst met wat ik krijg van Nexo:

- Ik ben platinum tier (krijg je als je minimaal 10% van je portfolio uit Nexo coins bestaat, ik gebruik alleen stable coins om betalingen te doen en cashback te krijgen, dus mijn portfolio is altijd +10% Nexo coins)
- Hierbij krijg je 10% interest rate op Stable coins
- Hierbij krijg je 2% cashback in Nexo of 0,5% cashback in BTC
- Geld storten is instant met mijn creditcard en de fee is 1 euro per transactie
- Nexo kaart kun je koppelen aan Apple Pay

Dus als ik zorg dat ik altijd genoeg geld gestort heb op Nexo kan ik altijd mijn betalingen doen.

Heeft het dan nog nut om bijvoorbeeld ook nog Curve te gebruiken?
Curve is handig om hier alle betalingen te laten doen en vervolgens via Go back in time (GBIT) deze weg te schrijven naar de nexo kaart zodat je cashback krijgt. Wanneer zou je dat doen?

- Als je bv verwacht dat de koers daalt, kan je alles eerst op de kredietkaart zetten en dan bij een dip alles omzetten. (Op die manier heb je een hogere cashback)
- als je gaat tanken aan de pomp. Vermits deze 125€ af houdt + dan nog eens de betaling zelf heb je meestal 200€ dat in rekening wordt gebracht. Soms gebeurt de terugbetaling niet altijd gebeurt, dus ikzelf doe tanken met de Curve op de kredietkaart, om dan na een dag het verrekende bedrag cashback te krijgen middels de GBIT naar de crypto kaart.
- als je geen geld meer hebt staan op de nexo kaart, kan je je kredietkaart gebruiken.

Je kan ook Curve black nemen dat kost je 10€/maand ipv 5€/maand voor Curve X, dan kan je 3 retailers (winkels) aanduiden waar je 1% cashback ontvangt van Curve + de nexo cashback. Houdt er wel rekening mee dat je 10€ betaald voor Curve black. Plutus (pluton) kaart heeft een "perk" die deze 10€ volledig omzet naar hun coin (PLU) waardoor je als het ware niets betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitrodesign

nitrodesign

Topicstarter
@cooLopke Vandaag voor het eerst met Curve betaald en ik snap het gemak idd, je hoeft niet bang te zijn dat je geen saldo hebt op je cryptokaart omdat je creditcard gebruikt en op een rustig later moment doe je idd GBIT om je transactie om te zetten.

Het voordeel wat je zou hebben bij Curve black is de 1% cashback voor die 3 retailers, stel ik gebruik geen Plutus maar Nexo dan zou dat betekenen om die Curve black kaart terug te verdienen (9,99) om voor minimaal 1000,- te kopen bij die 3 retailers.

Stel ik gebruik Curve black i.c.m. Plutus geef jij aan dat als ik de perk 'Curve' kan kiezen en dat ik 10,- terug zou krijgen in PLU tokens. Dat streep je weg tegen de Curve black kaart en dan vervolgens die 1% cashback van Curve + de 3% cashback van Plutus krijg, of zie ik dat verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-09 20:47
nitrodesign schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 19:04:
@cooLopke Vandaag voor het eerst met Curve betaald en ik snap het gemak idd, je hoeft niet bang te zijn dat je geen saldo hebt op je cryptokaart omdat je creditcard gebruikt en op een rustig later moment doe je idd GBIT om je transactie om te zetten.

Het voordeel wat je zou hebben bij Curve black is de 1% cashback voor die 3 retailers, stel ik gebruik geen Plutus maar Nexo dan zou dat betekenen om die Curve black kaart terug te verdienen (9,99) om voor minimaal 1000,- te kopen bij die 3 retailers.

Stel ik gebruik Curve black i.c.m. Plutus geef jij aan dat als ik de perk 'Curve' kan kiezen en dat ik 10,- terug zou krijgen in PLU tokens. Dat streep je weg tegen de Curve black kaart en dan vervolgens die 1% cashback van Curve + de 3% cashback van Plutus krijg, of zie ik dat verkeerd.
Volledig correct

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitrodesign

nitrodesign

Topicstarter
ik wil voor de onderstaande combinatie gaan, klopt het dan wat ik heb berekend @cooLopke ?

Curve Black kaart, € 9,99 per maand. Hiervoor krijg ik 1% cashback voor 3 geselecteerde retailers (https://www.curve.com/legal/curve-rewards-and-cash/) Daarbij kies ik voor Jumbo, Shell en Amazon. Nagenoeg doe ik al mijn boodschappen bij de Jumbo (spaar voor de zegels), ik tank altijd bij Shell (spaar de airmiles) en koop veel bij Amazon (i.c.m. Prime en gratis verzending).

Daarbij ga ik voor de Plutus Everyday die € 4,99 per maand kost. Hierbij krijg ik 3% cashback op alle transacties die ik doe.
Bij Everday kan ik 2 perks kiezen waarbij je per perk €10,- terug krijgt (https://plutus.it/accounts). Is het dan slim om hiervoor de perks Shell en Curve te kiezen.

Ik betaal alles met Curve die gekoppeld zit aan mijn normale creditcard en ga met GBIT het betalen met de Plutus kaart.

Hierbij dan de kosten en opbrengsten:

Kosten
Curve Black = € 9,99
Plutus Everyday = € 4,99

Totaal € 15,- per maand

Opbrengsten
Perk Curve = € 10,-
Perk Shell = € 10,-
3% cashback Plutus = € 15,- (Verwachting is 500,- per maand aan transacties)
1% cashback Curve = € 3,- (Verwachting bij Jumbo, Shell en Amazon aan 300,- per maand aan transacties)

Totaal € 38,- - 15,- = 23,- per maand gratis geld ?

Hierbij heb ik nog wel een aantal vragen:
Op het moment als bij de Shell betaal met Curve en doe hierna een GBIT en betaal het met Plutus, krijg je dan alsnog die 10,- cashback van de perk ?

Kan ik de Curve kaart op 2 verschillende toestellen gebruiken? Zou ik de curve kaart zowel op mijn toestel kunnen zetten en die van mijn vrouw. Als die dus ook naar de Jumbo en/of gaat tanken dat het ook allemaal van de Curve kaart afgaat en ik op een later tijdstip de GBIT kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 19:41
nitrodesign schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 15:12:
ik wil voor de onderstaande combinatie gaan, klopt het dan wat ik heb berekend @cooLopke ?

Curve Black kaart, € 9,99 per maand. Hiervoor krijg ik 1% cashback voor 3 geselecteerde retailers (https://www.curve.com/legal/curve-rewards-and-cash/) Daarbij kies ik voor Jumbo, Shell en Amazon. Nagenoeg doe ik al mijn boodschappen bij de Jumbo (spaar voor de zegels), ik tank altijd bij Shell (spaar de airmiles) en koop veel bij Amazon (i.c.m. Prime en gratis verzending).

Daarbij ga ik voor de Plutus Everyday die € 4,99 per maand kost. Hierbij krijg ik 3% cashback op alle transacties die ik doe.
Bij Everday kan ik 2 perks kiezen waarbij je per perk €10,- terug krijgt (https://plutus.it/accounts). Is het dan slim om hiervoor de perks Shell en Curve te kiezen.

Ik betaal alles met Curve die gekoppeld zit aan mijn normale creditcard en ga met GBIT het betalen met de Plutus kaart.

Hierbij dan de kosten en opbrengsten:

Kosten
Curve Black = € 9,99
Plutus Everyday = € 4,99

Totaal € 15,- per maand

Opbrengsten
Perk Curve = € 10,-
Perk Shell = € 10,-
3% cashback Plutus = € 15,- (Verwachting is 500,- per maand aan transacties)
1% cashback Curve = € 3,- (Verwachting bij Jumbo, Shell en Amazon aan 300,- per maand aan transacties)

Totaal € 38,- - 15,- = 23,- per maand gratis geld ?

Hierbij heb ik nog wel een aantal vragen:
Op het moment als bij de Shell betaal met Curve en doe hierna een GBIT en betaal het met Plutus, krijg je dan alsnog die 10,- cashback van de perk ?

Kan ik de Curve kaart op 2 verschillende toestellen gebruiken? Zou ik de curve kaart zowel op mijn toestel kunnen zetten en die van mijn vrouw. Als die dus ook naar de Jumbo en/of gaat tanken dat het ook allemaal van de Curve kaart afgaat en ik op een later tijdstip de GBIT kan doen.
Op je laatste twee vragen:
- ja je krijgt die cashback nog. Ik betaal alles met m'n gewone Mastercard via Curve en doe daarna GBIT. (behalve Spotify, die betaal ik rechtsreeks met Plutus omdat ik dan de prijs van Litouwen heb 😉)

- dat kan volgens mij ja. Hier staat de kaart mobiel en m'n vrouw heeft de fysieke kaart mee.

Op je vraag ivm gratis geld: als PLU hetzelfde blijft dat heb je na 45 dagen inderdaad dat bedrag. Maar PLU kan ook zakken of stijgen, dan heb je meer of minder 🙂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F10®!@n
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
nitrodesign schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 15:12:Ik betaal alles met Curve die gekoppeld zit aan mijn normale creditcard en ga met GBIT het betalen met de Plutus kaart.
Ik overweeg dit ook, nu je dit een aantal maanden doet ben ik erg benieuwd naar je bevindingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 18:55
F10®!@n schreef op woensdag 22 november 2023 @ 15:15:
[...]

Ik overweeg dit ook, nu je dit een aantal maanden doet ben ik erg benieuwd naar je bevindingen.
Ja het werkt. En ja het is gedoe. Tenminste dat zijn mijn bevindingen na 4 jaar een cryptokaart dagelijks te gebruiken. Ik vind wel dat de verdiensten duidelijk opwegen tegen het gedoe, maar dat moet ieder voor zichzelf bepalen

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• nitrodesign

nitrodesign

Topicstarter
@F10®!@n

Ik heb het maanden lang gebruikt inderdaad, alleen zoals @Gelukszoekr aangeeft is het wel gedoe. Het probleem bij mij was dat Curve niet de cashback van de Jumbo zag dus moest ik elke maand alle transacties bij elkaar optellen en dat via de support afdeling melden met screenshots.

Het probleem hierbij was dat je dus Curve Cash punten krijgt i.p.v. crypto wat je initieel hebt geselecteerd. Dus de waarde van je vermogen gaat niet omhoog of omlaag.

Aan de andere kant koppel je je creditcard aan je Curve kaart en bij de ABN Amro creditcard is het zo dat je maar op 1 apparaat de app of dergelijke kan hebben omdat een creditcard persoonlijk is gekoppeld. Hierbij had mijn vrouw geen inzichten in onze uitgave want onze normale bank rekening bleef het banksaldo het zelfde, alleen aan de andere kant werden er elke keer transacties van mijn creditcard afgehaald.

Dus ik ben er momenteel mee gestopt, ben nu bezig om alle PLU die ik heb gespaard over aan het zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F10®!@n
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Dank voor jullie opmerkingen! Ik denk dat voor mij het gedoe er niet tegenop zal wegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
F10®!@n schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 09:09:
Dank voor jullie opmerkingen! Ik denk dat voor mij het gedoe er niet tegenop zal wegen.
Er is soms wat gedoe, maar er gaan ook hele periodes voorbij dat het prima werkt. Ik heb even een snelle berekening gemaakt, en ik kom uit op ongeveer €2000 aan "gratis geld" dat ik per jaar hiermee verdien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitrodesign

nitrodesign

Topicstarter
Gelukszoekr schreef op maandag 27 november 2023 @ 17:20:
[...]

Er is soms wat gedoe, maar er gaan ook hele periodes voorbij dat het prima werkt. Ik heb even een snelle berekening gemaakt, en ik kom uit op ongeveer €2000 aan "gratis geld" dat ik per jaar hiermee verdien.
Maar dat is wel afhankelijk van een aantal factoren.

- Welke tier je hebt
- Heb je constant elke maand de zelfde hoeveel uitgave
- de koers van de PLU

Als ik naar mijzelf kijk heb ik +/- 400,- verdiend met een half jaar dit te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
nitrodesign schreef op woensdag 29 november 2023 @ 07:31:
[...]

Maar dat is wel afhankelijk van een aantal factoren.

- Welke tier je hebt
- Heb je constant elke maand de zelfde hoeveel uitgave
- de koers van de PLU

Als ik naar mijzelf kijk heb ik +/- 400,- verdiend met een half jaar dit te doen.
De tier (oftewel het percentage cashback) helpt inderdaad. Maar dit maakt geen enorme verschillen. Ik heb denk ik de meeste tijd gebruik gemaakt van 4% cashback

De koers is niet zo relevant. De kunst is om cashback vrij snel om te zetten naar geld. Door koersschommelingen zal je de ene keer wat meer, en de andere keer wat minder overhouden

Je uitgave. Dat is waar je het verschil in maakt. Je moet alles betalen met je cashback kaart. Dat maakt het verschil. Van de slager, tot benzine, tot verzekeringen etc. Ik heb mijn reguliere pinpas ik denk al zeker een jaar niet meer gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitrodesign

nitrodesign

Topicstarter
Als je kijkt bij Plutus heb je 3 smaken:

Starter --> tot 250,- te spenderen voor cachback per maand
Everyday --> tot 2000,- te spenderen voor cachback per maand
Premium --> tot 22.500,- te spenderen voor cachback per maand

Als je dat terug rekend, dan heb je als volgt:

4% van 250,- = 10,- per maand maximaal aan PLU
4% van 2000,- = 80,- per maand maximaal aan PLU
4% van 22.500,- = 900,- per maand maximaal aan PLU

Op het moment als je dat doet heb je natuurlijk ook kosten.

Ga je voor Everyday dan kost het je per maand 4,99
Ga je voor Premium dan kost het je per maand 14,99

Die 1% extra krijg je bij Curve, deze kosten zijn ook 10,- per maand (anders krijg je niet de 1% cashback).

Dan heb je met je perks nog dat je wat extra krijgt en daarbij een deel of alle kosten weg kunt strepen.
Maar ik denk niet dat gemiddeld huishouden meer dan 2000,- aan kosten maakt die je met je Crypto kaart koopt.

Ik ken namelijk niemand die zijn hypotheek, gas water licht, zorgverzekering en verzekeringen betaald met een creditcard.
Dus de meeste kosten zitten daarin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:43

knakworst

Get more sats!

nitrodesign schreef op woensdag 29 november 2023 @ 08:55:
Als je kijkt bij Plutus heb je 3 smaken:

Starter --> tot 250,- te spenderen voor cachback per maand
Everyday --> tot 2000,- te spenderen voor cachback per maand
Premium --> tot 22.500,- te spenderen voor cachback per maand

Als je dat terug rekend, dan heb je als volgt:

4% van 250,- = 10,- per maand maximaal aan PLU
4% van 2000,- = 80,- per maand maximaal aan PLU
4% van 22.500,- = 900,- per maand maximaal aan PLU

Op het moment als je dat doet heb je natuurlijk ook kosten.

Ga je voor Everyday dan kost het je per maand 4,99
Ga je voor Premium dan kost het je per maand 14,99

Die 1% extra krijg je bij Curve, deze kosten zijn ook 10,- per maand (anders krijg je niet de 1% cashback).

Dan heb je met je perks nog dat je wat extra krijgt en daarbij een deel of alle kosten weg kunt strepen.
Maar ik denk niet dat gemiddeld huishouden meer dan 2000,- aan kosten maakt die je met je Crypto kaart koopt.

Ik ken namelijk niemand die zijn hypotheek, gas water licht, zorgverzekering en verzekeringen betaald met een creditcard.
Dus de meeste kosten zitten daarin.
Ik denk dat je je vergist. Het is trouwens een debit card.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vg_VX0o4llE_Hl91LjzKB0jaSN4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ojb0oXchD0Sc20hIEKVJk8YO.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gY7uZVWyAgTSuj-7x6tZcYhVJsU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/X7k4NZiwv8o8Ospx3ukA43Wf.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Wn1r_ofZTQhL83oM5ntjBhaD3Pw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jj7sunQigFXEQyUqUIkxz6bv.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EgvB_rK9DzeNq-jFHmyU4V0g_dY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KTBd7ozmUIOkJpmJNmrnJNEI.jpg?f=fotoalbum_large

Overigens gaan binnenkort nieuwe subscription in met veel lagere spend levels die je weer met andere trucs kan ophogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitrodesign

nitrodesign

Topicstarter
Dat doe je netjes haha, maar ik gebruikte het alleen voor mijn dagelijkse betalingen :). Vandaar dat het bedrag lager is.

Pagina: 1