[bug] filters werken niet bij zoekresultaten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 16:48
Ik merkte zojuist dat als je zoekt naar nieuws op Tweakers, dat dan de filters op de Artikeltypes niet werken.

Ik zocht dus op Windows 11, en dan krijg ik 11.113 resultaten.
Als ik dan gebruik maak van het filter Artikeltypes, en daar kijk naar "Video's", dan staat daar 77 achter.

Als ik dan het vinkje bij "Video's" selecteer, dan krijg ik nog steeds 11.113 resultaten, ik zou daar dan ook die 77 resultaten verwachten.

https://tweakers.net/zoek...0VNJRKkhMTw3OrEpVsjI1qAUA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Feather
Niemand, serieus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:12

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

@White Feather
Faq gelezen ;)?

[ Voor 38% gewijzigd door AW_Bos op 05-03-2023 20:56 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Feather
Het is mijn eerste bug ooit die ik rapporteer, en nee, ik had de faq niet gelezen.

Wel leuk overigens dat bij het plaatsen van een reactie staat:
Ga niet je topic kicken als er al in gereageerd is door een devver met de melding dat er aan gewerkt wordt; hier gaan we echt niet sneller van werken.
Wekt toch wel de suggestie dat er iemand reageert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:12

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Ik zie nog niemand reageren, hoor. :)
De devvers komen vanzelf wel :).

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Feather
|:(
Ga niet je topic kicken als er al in gereageerd is door een devver met de melding dat er aan gewerkt wordt; hier gaan we echt niet sneller van werken.

Zo duidelijk?
wtf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaFeliX
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:37

DaFeliX

Tnet Devver
White Feather schreef op zondag 5 maart 2023 @ 21:38:
|:(

[...]

Zo duidelijk?
wtf.
Hoi, devver hier. Ik ben, net als jij, een mens en heb naast 't in de gaten houden van dit forum nog heel veel andere taken. Het kan dus gebeuren dat ik je bericht wel heb gezien, maar nog niet heb kunnen reageren. Dat gebeurd wel eens, en hoewel dat niet de bedoeling is, ontkom je daar helaas niet altijd aan. Dat je niet snel een reactie krijg op je melding, kan vervelend zijn en dat begrijp ik. Ik zou 't wel fijn vinden als we de toon vriendelijk kunnen houden, omdat ik (zoals gezegd) ook maar 'n mens ben.

Laten we dan nu niet meer off-topic gaan, maar inhoudelijk blijven. Goed?

Bedankt voor je melding, er lijkt inderdaad iets niet helemaal juist te werken. Ik ga hier 'ns induiken, maar heb geen idee wanneer ik hier tijd voor heb. Ik zal je dus willen vragen om wat geduld uit te oefenen.

Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:00

crisp

Devver

Pixelated

Ik gok dat de site-wide search ueberhaupt geen support heeft voor filtering op artikeltype, en dat dat filter daar dus abusievelijk staat. Maar wellicht is het ook niet lastig om het wel werkend te maken :)

[ Voor 19% gewijzigd door crisp op 06-03-2023 08:05 ]

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Feather
DaFeliX schreef op maandag 6 maart 2023 @ 07:27:
[...]
Laten we dan nu niet meer off-topic gaan, maar inhoudelijk blijven. Goed?
Ik irriteerde me aan de reactie: zie faq (wat dus van alles kan betekenen, tot aan “je hebt je report niet op de juiste wijze gemaakt, het staat op de verkeerde plek enz”. In dit geval was het waarschijnlijk bedoeld om aan te geven dat er niet gereageerd wordt in een topic.

Ik reageer juist omdat er nog niemand had gereageerd en ik geef aan dat het mijn eerste bugreport is en er onduidelijkheid is of er überhaupt wordt gereageerd in een topic. Die info is namelijk nogal tegenstrijdig.

En daar krijg ik dan een totaal kansloze, bijdehante reactie overheen.

Ja, dan raak ik geïrriteerd.

Ontopic: mooi dat je er naar gaat kijken (indien tijd).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

crisp schreef op maandag 6 maart 2023 @ 08:01:
Ik gok dat de site-wide search ueberhaupt geen support heeft voor filtering op artikeltype, en dat dat filter daar dus abusievelijk staat. Maar wellicht is het ook niet lastig om het wel werkend te maken :)
Blijkbaar hadden we in mei 2012 besloten om het niet te tonen. De aanpassing daarvoor was een beetje gek/incompleet, en zorgde er blijkbaar voor dat een latere wijziging (geen idee welke) tussen toen en nu ervoor dat e.e.a. toch getoond werd.

Aangezien het filter werkend maken minder werk was dan uitzoeken waarom het nu toch getoond werd... heb ik dat werkend maken maar gedaan :)
Pagina: 1