Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Ik wil/ga een gigabyte rtx 4090 oc kopen maar mijn huidige voeding is maar 650watt dus ik moet een nieuwe voeding kopen. Nu heb ik zelf de Corsair RM1000e gezien maar ik weet niet of deze compatible is met de rtx 4090
Wat is je budget?
mijn psu budget is +-200euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeuren maar ik had zelf de Corsair RM1000e gevonden maar ik sta open voor andere recommendations mits de prijs rond mijn budget ligt.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik ga een rtx 4090 met een 5800x3d pairen omdat ik momenteel een AM4 moederbord bezit waardoor het maar €310 kost ipv nieuwe ram, moederbord en cpu. Het idee is wel om later naar AM5 of intel te switchen maar ik ben van mening dat de 5800x3d voor mij voorlopig voldoende is voor een 4090
Ik zoek een?
Ik wil/ga een gigabyte rtx 4090 oc kopen maar mijn huidige voeding is maar 650watt dus ik moet een nieuwe voeding kopen. Nu heb ik zelf de Corsair RM1000e gezien maar ik weet niet of deze compatible is met de rtx 4090
Wat is je budget?
mijn psu budget is +-200euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeuren maar ik had zelf de Corsair RM1000e gevonden maar ik sta open voor andere recommendations mits de prijs rond mijn budget ligt.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik ga een rtx 4090 met een 5800x3d pairen omdat ik momenteel een AM4 moederbord bezit waardoor het maar €310 kost ipv nieuwe ram, moederbord en cpu. Het idee is wel om later naar AM5 of intel te switchen maar ik ben van mening dat de 5800x3d voor mij voorlopig voldoende is voor een 4090
[ Voor 3% gewijzigd door StoneColdt op 27-02-2023 00:51 . Reden: wat informatie vergeten ]