Geeft KPN nog retentie korting voor mobiele abonnementen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olivertwist278
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 14-02 22:39
Ik was tot nu altijd een slapende klant, maar nu zit ik erover na te denken om over te stappen naar Vodafone. De prijs is daar iets lager en ik krijg korting doordat ik Ziggo thuis heb.

Nu vroeg ik me af of het handig is KPN te bellen en te vragen of ze korting hebben of dat ze dit pas aanbieden als ik vertrek?

Kan zijn dat ze beiden niet meer doen hoor, maar dan weet ik dat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Noord27
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-05 19:27
Nooit geprobeerd is altijd mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 04-05 01:47
Heb je al eens gekeken naar je gemiddeld maandelijks verbruik?
En wat je verwacht nodig te hebben het komend jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartentmm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07:05
100% dat ze korting geven

2900Wp ZZW + 915Wp Z verwarmd met alfea extensa r32 8KW en 2x FTXC35, SWW Atlantic Explorer 3 200l

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tyson69
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:17
Olivertwist278 schreef op zondag 26 februari 2023 @ 16:07:
Ik was tot nu altijd een slapende klant, maar nu zit ik erover na te denken om over te stappen naar Vodafone. De prijs is daar iets lager en ik krijg korting doordat ik Ziggo thuis heb.

Nu vroeg ik me af of het handig is KPN te bellen en te vragen of ze korting hebben of dat ze dit pas aanbieden als ik vertrek?

Kan zijn dat ze beiden niet meer doen hoor, maar dan weet ik dat.
Kijk ook even naar HollandsNieuwe, zelfde netwerk en goede Ziggo combi deals

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:38

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
In de afgelopen vijf jaar dat ik bij KPN zit, hebben ze altijd korting aangeboden op mijn abonnementen. Afdeling bellen die gaat over opzeggen en je kunt beginnen met onderhandelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olivertwist278
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 14-02 22:39
We Are Borg schreef op maandag 27 februari 2023 @ 09:27:
In de afgelopen vijf jaar dat ik bij KPN zit, hebben ze altijd korting aangeboden op mijn abonnementen. Afdeling bellen die gaat over opzeggen en je kunt beginnen met onderhandelen
Ook korting op mobiele abonnementen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 04-05 18:07
Olivertwist278 schreef op maandag 27 februari 2023 @ 10:28:
[...]

Heb je ze al gebeld?

Dan weet je het antwoord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Olivertwist278 schreef op maandag 27 februari 2023 @ 10:28:
[...]

Ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:28

MsG

Forumzwerver

Bedenk wel dat als je juist voor de combikorting gaat (VF + Ziggo) je jezelf juist moedwillig meer vastzet, en je dus straks minder snel overstapt van zowel thuisinternet als je abonnement, omdat dan de korting weer vervalt.

Ik zou gewoon kijken welke provider( s ) hetzelfde leveren los van de korting. Ziggo en KPN zijn reteduur, dus er zijn vaak genoeg alternatieven.

Ik zit al jaren bij Simpel bijvoorbeeld, steevast 10 euro per maand. Inmiddels al met 14GB bijvoorbeeld, daar kom ik echt niet boven. Vaak zijn die providers die in de combikorting zitten opzichzelfstaand ook vrij prijzig.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20:59

Sharky

Skamn Dippy!

MsG schreef op maandag 27 februari 2023 @ 10:42:
Bedenk wel dat als je juist voor de combikorting gaat (VF + Ziggo) je jezelf juist moedwillig meer vastzet, en je dus straks minder snel overstapt van zowel thuisinternet als je abonnement, omdat dan de korting weer vervalt.

Ik zou gewoon kijken welke provider( s ) hetzelfde leveren los van de korting. Ziggo en KPN zijn reteduur, dus er zijn vaak genoeg alternatieven.

Ik zit al jaren bij Simpel bijvoorbeeld, steevast 10 euro per maand. Inmiddels al met 14GB bijvoorbeeld, daar kom ik echt niet boven. Vaak zijn die providers die in de combikorting zitten opzichzelfstaand ook vrij prijzig.
Ik heb Simyo in combinatie met glasvezel van KPN, dat kost door de aanvullende korting ook geen drol. De de simkaarten voor de rest van het gezin zijn hierdoor ook lekker goedkoop. Ook zonder korting was de prijs prima geweest :)

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

MsG schreef op maandag 27 februari 2023 @ 10:42:
Dat herken ik totaal niet. Juist doordat je meerdere producten hebt krijg je al combi voordelen EN ben je interessanter voor de aanbieder om je te behouden. Dus ik krijg korting op mijn vast internet, tv en ALLE mobiele abonnementen bovenop de standaard combinatiekorting. En als ik wil kan ik met alles of enkele producten overstappen als ik denk een betere deal buiten de deur te vinden. Maar tot nu toe geeft KPN mij geen reden om die deal buiten de deur te zoeken :)
Pagina: 1