Bizar hoe t.net omgaat met zijn klanten.

Pagina: 1
Acties:
  • 936 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Topicstarter
Samenvatting voor :
@jelle. @crisp @Moonsugar

Ik vind het bizar dat jullie abonnementen cancellen terwijl de problemen duidelijk in het controle domein van T.net zit. :(

- Waarom in het weekend mensen hun abonnement afsluiten.

- Eerst breken jullie het systeem en moet je x keer proberen
- Dan laten jullie weten dat het weer werkt 23/2
- Ik probeer te betalen maar het loopt mis ( visa geselecteerd en Mastercard nummer ingevuld ), geen optie om opnieuw iets te doen betaling staat in afwachting. Dus ik stuur een mailtje op 23/2
- Nog steeds geen antwoord op die mail ...
- 26/2 : jullie sluiten het abonnement af wegens niet betaling en geven een link om te betalen ... maar klik er op en daar staat geen openstaande betalingen. Ik voel een beetje de endless loop.

|:( 8)7

Ik vraag me af of T.net toch nog een beetje tech bedrijf is ? :+

En wat een moeite dat het is om een paar euro bij T.net te krijgen, tijd om terug jaarbetalingen in te voeren, als maandelijks herhalende betalingen toch stuk gaan.

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

jelle. in "Betaling voor abo dat niet werkt en continue mislukt"
jelle. schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 07:56:
We ondervinden momenteel helaas problemen met credircardbetalingen bij onze betaalprovider. Hier wordt aan gewerkt, het ligt dus niet aan jou :) We nemen per e-mail contact met je op zodra dit gefixt is, voor nu hoef je niets te doen.
Misschien is ^ nog steeds van toepassing?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Topicstarter
Dat zou kunnen @Raven maar dan suspend je toch geen abbo's in tussentijd ?

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Foutje?

Geautomatiseerd systeem dat even niet op pauze is gezet?

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Ik weet hier verder weinig vanaf, maar intern zijn er al wat mensen gepoked. Dit zal morgen als het goed is verder opgepakt worden :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
^ En daarmee doe ik er een slotje op. Er lijkt dus iets mis te zijn gegaan, maar het wordt opgelost, en verder hoeft dit niet via het forum :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.