Samenvatting voor :
@jelle. @crisp @Moonsugar
Ik vind het bizar dat jullie abonnementen cancellen terwijl de problemen duidelijk in het controle domein van T.net zit.
- Waarom in het weekend mensen hun abonnement afsluiten.
- Eerst breken jullie het systeem en moet je x keer proberen
- Dan laten jullie weten dat het weer werkt 23/2
- Ik probeer te betalen maar het loopt mis ( visa geselecteerd en Mastercard nummer ingevuld ), geen optie om opnieuw iets te doen betaling staat in afwachting. Dus ik stuur een mailtje op 23/2
- Nog steeds geen antwoord op die mail ...
- 26/2 : jullie sluiten het abonnement af wegens niet betaling en geven een link om te betalen ... maar klik er op en daar staat geen openstaande betalingen. Ik voel een beetje de endless loop.
Ik vraag me af of T.net toch nog een beetje tech bedrijf is ?
En wat een moeite dat het is om een paar euro bij T.net te krijgen, tijd om terug jaarbetalingen in te voeren, als maandelijks herhalende betalingen toch stuk gaan.
@jelle. @crisp @Moonsugar
Ik vind het bizar dat jullie abonnementen cancellen terwijl de problemen duidelijk in het controle domein van T.net zit.
- Waarom in het weekend mensen hun abonnement afsluiten.
- Eerst breken jullie het systeem en moet je x keer proberen
- Dan laten jullie weten dat het weer werkt 23/2
- Ik probeer te betalen maar het loopt mis ( visa geselecteerd en Mastercard nummer ingevuld ), geen optie om opnieuw iets te doen betaling staat in afwachting. Dus ik stuur een mailtje op 23/2
- Nog steeds geen antwoord op die mail ...
- 26/2 : jullie sluiten het abonnement af wegens niet betaling en geven een link om te betalen ... maar klik er op en daar staat geen openstaande betalingen. Ik voel een beetje de endless loop.

Ik vraag me af of T.net toch nog een beetje tech bedrijf is ?
En wat een moeite dat het is om een paar euro bij T.net te krijgen, tijd om terug jaarbetalingen in te voeren, als maandelijks herhalende betalingen toch stuk gaan.
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"