Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroederT
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 01-10 10:47
Net nu ik eindelijk in de markt ben voor een nieuwe tv is het hier akelig stil in het OLED korting en aanbieding topic.

Ik zoek een 65 inch tv of het liefst een 77 inch als het budget (~1500) dat toe zou laten. Wordt niet gebruikt voor gaming, hecht vooral veel waarde aan een goede kijkhoek en zwartwaardes.

https://outlet.mediamarkt...product&product_id=232496

Is B2 een goede optie of krijg ik een betere deal zodra de 2023 modellen worden aangeboden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
@BroederT [LG OLED] Ervaringen & Discussie is niet bedoeld om aankoopadvies te vragen. Bij deze afgesplitst naar een eigen topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroederT
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 01-10 10:47
@S1NN3D Bedankt voor het openen van dit topic. Ik heb inmiddels een LG G2 65 inch in huis, als Buitenkansje bij HelloTV kunnen bestellen. Ik ben dus voorzien, topic mag worden gesloten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dmantione
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-10 10:51

dmantione

Moderator Beeld & Geluid
Op dit moment zou ik geneigd zijn om even te wachten op nieuwe deals. Het is maar de vraag of de televisies weer zo goedkoop worden als ze waren, maar de prijzen die nu gevraagd worden zijn mijn inziens niet vol te houden. De 2023-modellen komen over enkele weken in de winkels, dan moeten winkels de 2022-modellen wel gaan afprijzen, zou ik zeggen.

Er niets mis met een B2. Ja, de C2 is op punten wat beter, maar OLED-televisies liggen dusdanig dicht bij elkaar dat je je geen buil kunt vallen aan een B2.