Hallo allemaal, ik heb sinds 2020 een gamePC en merk de laatste tijd dat ik niet meer vol gebruik kan maken van mijn 1440p 165hz scherm. Dit vind ik dus zonde en aangezien ik een regeling heb van het werk ben ik aan het kijken of ik mijn pc ga upgraden of verkopen en een heel nieuw systeem ga maken.
Ik zoek een?
verbetering van mijn pc ik denk dat ik er meer ram in moet prikken en wellicht een andere GPU.
Wat is je budget?
vanuit het werk hebben we een regeling dat ik 1500 eu kan declareren en daar de helft van terug krijg. Tot de 1750 eu wil ik upgraden.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb altijd Nvidia gehad maar sta open voor andere mogelijkheden.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Processor: AMD Ryzen 7 3700X Boxed
Moederbord: ASRock B450M Pro4
Videokaart: Gigabyte GeForce RTX 2070 Super Windforce OC 3X 8G
Behuizing: Be quiet! Pure Base 500 Window Zwart
RAM geheugen: Crucial Ballistix BL2K8G32C16U4B
Voeding: Corsair TX550M V2
Opslag: Crucial P1 1TB
Ik speel voornamelijk Warzone 2.0 en heb de settings terug geschroefd naar 1080. Daar haal ik rond de 80 frames gemiddeld. 1440p is niet te doen.
Ik heb verschillende mogelijkheden maar wil niet onnodig een nieuwe aanschaffen als het easy te fixen is!
Alvast bedankt voor jullie effort!
Ik zoek een?
verbetering van mijn pc ik denk dat ik er meer ram in moet prikken en wellicht een andere GPU.
Wat is je budget?
vanuit het werk hebben we een regeling dat ik 1500 eu kan declareren en daar de helft van terug krijg. Tot de 1750 eu wil ik upgraden.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb altijd Nvidia gehad maar sta open voor andere mogelijkheden.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Processor: AMD Ryzen 7 3700X Boxed
Moederbord: ASRock B450M Pro4
Videokaart: Gigabyte GeForce RTX 2070 Super Windforce OC 3X 8G
Behuizing: Be quiet! Pure Base 500 Window Zwart
RAM geheugen: Crucial Ballistix BL2K8G32C16U4B
Voeding: Corsair TX550M V2
Opslag: Crucial P1 1TB
Ik speel voornamelijk Warzone 2.0 en heb de settings terug geschroefd naar 1080. Daar haal ik rond de 80 frames gemiddeld. 1440p is niet te doen.
Ik heb verschillende mogelijkheden maar wil niet onnodig een nieuwe aanschaffen als het easy te fixen is!
Alvast bedankt voor jullie effort!