Ziggo-directeur over toekomst van coax

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ddkiller0900
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-07 17:43
https://tweakers.net/revi...-verder-te-verglazen.html

@Hayte

We hebben het met Docsis 4.0 over 10Gbit/s up en 6Gbit/s down, maar bij glasvezel wordt er al over 25GS-PON en 50GS-PON gesproken, met snelheden richting de 50Gbit/s symmetrisch. Is er ook een toekomst na Docsis 4.0?

Dit moet 10Gbit/s down zijn en 6Gbit/s up.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ddkiller0900
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-07 17:43
"All-IP-tv is efficiënter is en gebruikt minder bandbreedte dan DVB-C-tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayte
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:31

Hayte

Nieuwsredacteur
Bedankt voor het melden, ik zie dat deze punten zijn aangepast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toine1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-07 19:42
Ik vind het jammer dat je op sommige antwoorden van Ziggo niet door hebt gevraagd. Lees zelf maar eens de comments goed door en dan snap dat er wat ik hiermee bedoel. Nu is het een toch soort Ivo Niehe interview geworden en dat is jammer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hayte
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:31

Hayte

Nieuwsredacteur
Toine1 schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 19:13:
Ik vind het jammer dat je op sommige antwoorden van Ziggo niet door hebt gevraagd. Lees zelf maar eens de comments goed door en dan snap dat er wat ik hiermee bedoel. Nu is het een toch soort Ivo Niehe interview geworden en dat is jammer.
Ah, in je reactie had je het nog over een 'slap' Ivo Niehe-interview, dus we gaan er al op vooruit ;) Kan je misschien wat concreter zijn met welke antwoorden en vragen je bedoelt? Het lijkt voornamelijk om de prijs-vraag te gaan. Het is belangrijk hierbij op te merken dat de geïnterviewde vooral over de technische kant van VodafoneZiggo's vaste netwerken gaat en dus niet per se over de commerciële. Daarnaast heb je bij zo'n interview niet onbeperkt de tijd, dus moet je keuzes maken op welke onderwerpen je dieper ingaat en welke niet. Bedrijven zijn in mijn ervaring normaliter ook niet happig om heel uitgebreid te praten over hun prijsstrategieën. Deze factoren zorgen ervoor dat je als journalist bepaalde keuzes maakt, en zo tot het artikel komt dat er is gekomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toine1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-07 19:42
Als eerste ik ben geen journalist en ken ook niet de door jullie gebruikte technieken, maar ik lees en zie wel veel interviews. Verder breng ik het altijd in extremen ter verduidelijking en is het zeker niet de bedoeling om jouw te vergelijken met een slappe Ivo Niehe.

Omdat je zelf hebt over de prijs, neem ik dit ook nu mee als punt en laten we eerlijk zijn dit is ook zeer veel mee genomen in de comments. Dus laten we het beperken tot de opmerking "Vergelijken we dan wel appels met appels? Dit is dus gewoon een open doel, hier had je echt de waarom/hoezo vragen moeten stellen.
En dan moet dit natuurlijk niet een soort, hier ga ik weer vergelijken Mariëlle tweebeeke/Zelenski zijn, die weer niet afdoende kon reageren op een zeer belangrijke vraag over corruptie. Iedere goede interviewer heeft al wat vragen/antwoorden in voorbereiding en kan die evt weerleggen met feiten.
Het mag best wel schuren voor de geïnterviewde.

[ Voor 10% gewijzigd door Toine1 op 02-03-2023 19:32 ]

Pagina: 1