Hallo, ik probeer het hier maar even en ik hoop dat iemand een oplossing heeft...
Het probleem dat ik heb is dat tijdens het gamen ik een freeze krijg of de game afsluit en ik weer terug ben op mijn bureaublad. Pc zit dan verder niet vast en werkt prima. Game is alleen afgesloten.
Vreemde is dat ik deze problemen heb sinds dat ik een nieuwe Corsair H100i koeler heb geplaatst. Maar temps zijn verder prima.
MSI Z270 Gaming pro cabon
Intel i7 7700k met Corsair iCUE H100i RGB PRO XT
MSI GeForce RTX 3060 Ti Gaming X 8G LHR
Cooler Master Silent Pro Gold 800W
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
- Temperaturen bijgehouden en alles lijkt prima. Tijdens gamen CPU rond de 60 graden en de GPU ook rond de 60 graden. Lijkt mij prima. Ook als ik een freeze krijg, geen hoge temperaturen
- Alles betreffende de PSU bijgehouden, maar lijkt ook goed
- GPU Driver als eens ge-deinstalleerd (DDU) en fresh install
- Windows (10) Updates gedraaid
Iemand wellicht nog een idee?
Het probleem dat ik heb is dat tijdens het gamen ik een freeze krijg of de game afsluit en ik weer terug ben op mijn bureaublad. Pc zit dan verder niet vast en werkt prima. Game is alleen afgesloten.
Vreemde is dat ik deze problemen heb sinds dat ik een nieuwe Corsair H100i koeler heb geplaatst. Maar temps zijn verder prima.
MSI Z270 Gaming pro cabon
Intel i7 7700k met Corsair iCUE H100i RGB PRO XT
MSI GeForce RTX 3060 Ti Gaming X 8G LHR
Cooler Master Silent Pro Gold 800W
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
- Temperaturen bijgehouden en alles lijkt prima. Tijdens gamen CPU rond de 60 graden en de GPU ook rond de 60 graden. Lijkt mij prima. Ook als ik een freeze krijg, geen hoge temperaturen
- Alles betreffende de PSU bijgehouden, maar lijkt ook goed
- GPU Driver als eens ge-deinstalleerd (DDU) en fresh install
- Windows (10) Updates gedraaid
Iemand wellicht nog een idee?
[ Voor 5% gewijzigd door jasiccama op 25-02-2023 19:59 ]