Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ordinarium
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 07-11-2024
Goeie dag allemaal,

Sinds vanochtend doet mijn bluetooth het niet meer op de laptop.
Een aantal uur daarvoor deed alles het nog(muis doet het niet meer( is niet kapot is getest))

Ik heb gekeken bij instellingen maar dat symbool is ook pleitte. In Apparaat beheer staat er geen bluetooth meer( zelfs niet na laten zien verborgen items)

Relevante software en hardware die ik gebruik
Acer Swift 3
windows 11

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Trouble shooting geeft vanuit windows weer dat het apparaat geen bluetooth beschikt, terwijl dit drie uur geleden geen probleem was.

Ik heb in Services.msc het al op automatisch gezet, er is een clean install geweest.

Eerlijk gezegd weet ik het echt niet meer.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:21
Heb je toevallig een knop of een schuifje voor het aan- en uitzetten van je Bluetooth, of zit deze optie misschien in de UEFI/BIOS? Het zou ook nog kunnen dat er een driver update is geweest? Doet je Wifi het wel? Dat is vaak namelijk gecombineerd met elkaar :).

My favorite programming language is solder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drardollan
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 17:52
Merk/model?

Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Puch-Maxi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drardollan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ordinarium
Acer Swift 3
Puch-Maxi schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 14:04:
Heb je toevallig een knop of een schuifje voor het aan- en uitzetten van je Bluetooth, of zit deze optie misschien in de UEFI/BIOS? Het zou ook nog kunnen dat er een driver update is geweest? Doet je Wifi het wel? Dat is vaak namelijk gecombineerd met elkaar :).
Wifi doet het verder prima, verder ook geen mechanische knop. Drivers verwijderd en opnieuw geïnstalleerd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Drardollan
Fn-F3 al geprobeerd?

Maar wat ik online lees, Acer kwaliteit dus hoogstwaarschijnlijk hardware kapot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puch-Maxi
@Drardollan Ja dat kwam ik ook ergens tegen: https://community.acer.co...lems-on-swift-3-sf313-52g Dan zou de wifi het ook niet moeten doen.

@ordinarium Zit er in die van jou ook een Intel Wi-Fi 6 AX201? Hier heb je de driver daarvoor:
https://www.intel.com/con...ws-11.html?product=130293
edit:
Clean install is ook al gedaan lees ik, dan ligt het waarschijnlijk aan het kaartje (hardware).

[ Voor 11% gewijzigd door Puch-Maxi op 25-02-2023 14:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ordinarium
Drardollan schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 14:07:
Fn-F3 al geprobeerd?

Maar wat ik online lees, Acer kwaliteit dus hoogstwaarschijnlijk hardware kapot.
Yes, ik hoop het niet. Is nog geen twee jaar oud :*(
Puch-Maxi schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 14:10:
@Drardollan Ja dat kwam ik ook ergens tegen: https://community.acer.co...lems-on-swift-3-sf313-52g Dan zou de wifi het ook niet moeten doen.

@ordinarium Zit er in die van jou ook een Intel Wi-Fi 6 AX201? Hier heb je de driver daarvoor:
https://www.intel.com/con...ws-11.html?product=130293
edit:
Clean install is ook al gedaan lees ik, dan ligt het waarschijnlijk aan het kaartje (hardware).
Is verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar spijtig genoeg geen verandering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puch-Maxi
@ordinarium
Erg vervelend! Aanmelden voor garantie, of zelf het kaartje vervangen (of even opnieuw seaten?).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RCBL
  • Registratie: Januari 2023
  • Niet online
Valt nog onder garantie. Aanmelden voor reparatie. Je zou ook een usb bleutooth adapter aan kunnen schaffen. Zijn er al rond de 10 euro. Dat als je er niet teveel energie in wil steken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PageFault
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-05 06:45
Heb ik 2 keer gehad met een HP zbook G3 na een update. Daarna met een firmware update van de HP kreeg ik het na veel restarts weer aan de gang, maar het was elke keer weer kut :( Toen was het nog Windows 10 overigens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 30-05 09:42
Heb je onder apparaatbeheer ook 'verborgen apparaten weergeven' aangevinkt staan?
Pagina: 1