Waarom een prebuilt?
Ik ben nogal druk met andere hobby's en werk waardoor ik de tijd niet heb om te bouwen en als er iets mis mee is dan kan ik gewoon naar de winkel waar ik het heb gekocht.
Ik weet dat zelf bouwen goedkoper is maar ik ga soms ook voor gemak ook als het iets meer mag kosten.
Ik game casual een paar uur per week en voornamelijk met vrienden online, doe niet snel story mode games.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk muiltiplayer games, alle COD & GTA games en ook die in de toekomst, Rocket League, Apex legends.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1500-2000 euro voor de pc, scherm advies ook graag om veel frames te halen, scherm 500/600 euro
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
2TB opslag en 32 GB werkgeheugen, RGB kleuren, het liefst een zo nieuw mogelijke videokaart en goeie processor
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur als het maar betrouwbaar is
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Energiezuinige en stille desktop zou fijn zijn
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Advies
Ik ben nogal druk met andere hobby's en werk waardoor ik de tijd niet heb om te bouwen en als er iets mis mee is dan kan ik gewoon naar de winkel waar ik het heb gekocht.
Ik weet dat zelf bouwen goedkoper is maar ik ga soms ook voor gemak ook als het iets meer mag kosten.
Ik game casual een paar uur per week en voornamelijk met vrienden online, doe niet snel story mode games.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk muiltiplayer games, alle COD & GTA games en ook die in de toekomst, Rocket League, Apex legends.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1500-2000 euro voor de pc, scherm advies ook graag om veel frames te halen, scherm 500/600 euro
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
2TB opslag en 32 GB werkgeheugen, RGB kleuren, het liefst een zo nieuw mogelijke videokaart en goeie processor
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur als het maar betrouwbaar is
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Energiezuinige en stille desktop zou fijn zijn
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Advies
[ Voor 27% gewijzigd door Jimmyboy op 25-02-2023 11:48 ]