Hartslagmeter tijdens het lopen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 31-05 10:06
De laatste weken merk ik op dat tijdens de eerste km van mijn hardloopsessie, mijn hartslagmeter van de apple watch niks meet ofwel een veel te hoge hartslag meet van meer dan 180. Na pakweg vijf minuten komt het weer op normale waarden.

Iemand die dat probleem ook heeft of begint mijn apple watch de tand des tijds te ondergaan?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:33
Is je pols koud op moment dat er niks gemeten wordt?
Die 180 kan ook je cadans zijn dat wil hij soms ook pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:52

nelizmastr

Goed wies kapot

Bandje wel strak genoeg zitten? Niet dat hij vrije slag heeft tijdens het hardlopen, want als hij contact met de huid verliest dan zijn de metingen niet meer betrouwbaar.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenRSCA
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 18:32
Eventjes hierop inhakend: merken jullie een verschil over hartslagmetingen afhankelijk van hoe jullie de Apple Watch dragen? Ikzelf heb de gewoonte om elk horloge (dus vroeger ook al, dit dateert al van jaren voor de Apple Watch er was) mijn horloge aan de binnenkant van mijn arm te dragen - dus de kant van de handpalm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 31-05 10:06
Roos79 schreef op zondag 26 februari 2023 @ 17:10:
Is je pols koud op moment dat er niks gemeten wordt?
Die 180 kan ook je cadans zijn dat wil hij soms ook pakken.
goh dan zou de watch gedurende dag ook vaak geen hartslag terugvinden. Als ik indoor ga lopen, heeft die dan wel direct een hartslag. Heel bizar
nelizmastr schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 11:23:
Bandje wel strak genoeg zitten? Niet dat hij vrije slag heeft tijdens het hardlopen, want als hij contact met de huid verliest dan zijn de metingen niet meer betrouwbaar.
sowieso vast genoeg :Y

[ Voor 29% gewijzigd door pina op 02-03-2023 20:44 ]