Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swoosj
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 07-10-2024
Hi!

Ik probeer mijn Sony hoofdtelefoon te koppelen aan mijn recente LG G2.
Op zich lukt het koppelen wel maar de audio blijft komen uit de TV of uit de Sonos setup.

Na een paar minuten ontkoppelt de hoofdtelefoon zich ook.

Iemand een idee?

Thanks!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:28

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Koppelt de hoofdtelefoon wel correct aan andere apparaten? Koppelt de tv wel goed aan andere headphones?

Soms helpt het nog wel eens om Sony XM#'s volledig te ontkoppelen van alle eerdere apparaten en dan opnieuw te koppelen. DIt in verband met een limiet op gekoppelde apparaten.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:22

charrel

Cortisol4life..

Mijn LG 55b6 kan alleen koppelen aan LG koptelefoons, gebruiksaanwijzing al is gelezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broodro0ster
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 06-09 10:56
Ik heb een Sony 1000XM4 en LG 77G2. Dit werkt prima bij mij.
Er is dacht ik een optie waarbij het geluid over beide kanalen kan, maar die wil je niet. Je moet enkel bluetooth device uit de lijst van geluidsbronnen en dan de Sony koppelen.

Ik heb de optie van Sony om 2 devices te koppelen aan mijn headset wel uitgezet. Ik gebruik hem ook om te werken en telkens in een telefoontje kreeg tijdens een Team meeting, ging die over op mijn telefoon terwijl ik niet kon opnemen.

Als ik TV ga kijken, dan druk ik 8 seconden op aan de knop om de koptelefoon in pairing mode te krijgen en dan kan de TV zonder problemen gekoppeld worden zonder dat ik hem moet verwijderen of disconnecten op mijn laptop.

30x Jinko JKM380M-6RL3 (11.4kWp) 12x oost 90° - 18x west 270°, 45° incl. | Marstek Venus 5.12kWh | Vaillant Arotherm 75/5 | Zehnder ComfoAir Q450 | Tesla Model 3 RWD 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swoosj
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 07-10-2024
Bij mij werkt het nog steeds niet.

Ik heb de Sony reeds gereset, alles verwijderd van op de LG maar nog steeds werkt het niet.

De LG kan wel koppelen met de Sony maar na 1 seconde geluid af te spelen krijg ik de melding dat de verbinden werd verbroken en komt het geluid terug uit de Sonos...

Iemand nog een ander idee?

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeltje
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20-08 20:32
charrel schreef op zondag 26 februari 2023 @ 13:50:
Mijn LG 55b6 kan alleen koppelen aan LG koptelefoons, gebruiksaanwijzing al is gelezen?
heb lg tv besteld welke lg koptelefoon heb je ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:22

charrel

Cortisol4life..

eeltje schreef op maandag 27 maart 2023 @ 08:54:
[...]

heb lg tv besteld welke lg koptelefoon heb je ?
Ik heb alleen maar sony koptelefoons, dus die kan ik niet koppelen aan mijn LG 55B6V oled.
Eigenlijk de laatste firmware het nog niet geprobeerd of het nu wel werkt. Heb ze nu aan de nvidia shield tv gekoppeld.

[ Voor 19% gewijzigd door charrel op 27-03-2023 10:07 ]

Pagina: 1