Baldur's Gate 3-maker werkt aan Xbox-versie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:02

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Topicstarter
Baldur's Gate 3-maker werkt aan Xbox-versie, maar heeft technische problemen.

@Hayte

Ik vind het voorbarig van tweakers om te speculeren waar de technische problemen mee te maken hebben (series S) aangezien Larian daar zich niet over uitlaat. Laat dat lekker over aan YouTubers en andere clickbait media. Mocht dat uiteraard alsnog worden bevestigd, prima om dit artikel te updaten. Maar de zinsnede: waardoor het lijkt alsof de mindere specificaties van de Series S een rol spelen bij de technische problemen. is niets meer dan speculatie op dit moment. Dat heeft geen plaats in een dergelijk artikel.

De FP en dan met name de comments section is al niet echt een gezellige plek als het gaat over consoles. Speculatie draagt daar niet aan bij.

[ Voor 10% gewijzigd door uchiha tijntje op 24-02-2023 21:18 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hayte
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:56

Hayte

Nieuwsredacteur
uchiha tijntje schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 21:15:
Baldur's Gate 3-maker werkt aan Xbox-versie, maar heeft technische problemen.

@Hayte

Ik vind het voorbarig van tweakers om te speculeren waar de technische problemen mee te maken hebben (series S) aangezien Larian daar zich niet over uitlaat. Laat dat lekker over aan YouTubers en andere clickbait media. Mocht dat uiteraard alsnog worden bevestigd, prima om dit artikel te updaten. Maar de zinsnede: waardoor het lijkt alsof de mindere specificaties van de Series S een rol spelen bij de technische problemen. is niets meer dan speculatie op dit moment. Dat heeft geen plaats in een dergelijk artikel.

De FP en dan met name de comments section is al niet echt een gezellige plek als het gaat over consoles. Speculatie draagt daar niet aan bij.
Bedankt voor je reactie :) In eerste instantie dacht ik dat het persbericht hier sterk naar hintte, waardoor ik het gevoel had dat het niet zomaar ongefundeerde speculatie vanuit mijn kant was. Maar nu ik het persbericht nog een keer lees, zie ik dat het ook op een andere manier opgevat zou kunnen worden. Ik heb die zinsnede uit het artikel gehaald :)