DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM
Vraag
Alle reacties
Als ze bellen: neem alles op en zeg vooraf dat te doen (althans, ik weet niet in hoeverre je in .BE gesprekken heimelijk mag opnemen en of de verzekeraar NL of BE is).
Wat staat er over terugbetaaltijden in de voorwaarden / op de website?
De ACM schrijft overigens op https://www.consuwijzer.n...jzigen/vakantie-annuleren 14 dagen, maar dat is reisbureau en niet verzekeraar.
Klinkt enigszins als een el cheapo verzekeraar (ga geen namen noemen), ik hoop dat dat akkoord op verwerken van medische gegevens hebt beperkt tot -voor afhandelen van deze ene zaak-.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Voor een geannuleerde reis van eind oktober is het niet echt snel maar om nu al dingen als juridische stappen te roepen lijkt wat overdreven. Blijf ze gewoon lastigvallen zou ik zeggen.
@CirclDigital Ik was benieuwd naar de te overwegen opties, ik zeg niet dat juridische stappen nu ook echt van plan ben. Ik ben gefrustreerd over de gang van zaken over dit 'simpele' dossier.
[ Voor 7% gewijzigd door TheRicolaa10 op 24-02-2023 11:28 ]
Als ze zelf aangeven dat ze langere doorlooptijden hebben en je hebt in februari al 2x een vraag voor informatie gekregen lijkt me dat ze ermee bezig zijn.... zie niet in welke actie ze nu harder gaat laten lopen behalve regelmatig bellen. En dan is nog geen 4 maanden ook weer niet heel extreem.TheRicolaa10 schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 11:28:
Ik was benieuwd naar de te overwegen opties, ik zeg niet dat juridische stappen nu ook echt van plan ben. Ik ben gefrustreerd over de gang van zaken over dit 'simpele' dossier.
[ Voor 7% gewijzigd door CirclDigital op 24-02-2023 11:32 ]
Ik heb de informatie voor het bankrekeningnummer in november al aangeleverd aan ze. In januari gaven ze aan informatie te missen, blijkbaar was het bankrekeningnummer toen wel bekendCirclDigital schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 11:31:
[...]
Als ze zelf aangeven dat ze langere doorlooptijden hebben en je hebt in februari al 2x een vraag voor informatie gekregen lijkt me dat ze ermee bezig zijn.... zie niet in welke actie ze nu harder gaat laten lopen behalve regelmatig bellen. En dan is nog geen 4 maanden ook weer niet heel extreem.

@F_J_K Ik heb ook even de algemene voorwaarden bekeken, staat niets over terugbetaal termijn vermeldt helaas..
Maakt dat wat uit voor de snelheid van het proces? Daar kan je wel over blijven mieren maar dat is totaal niet productief. Concreet heb je gisteren blijkbaar nog een verklaring naar ze verzonden die ze dan toch ook eerst nog moeten ontvangen en verwerken.TheRicolaa10 schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 12:13:
[...]
Ik heb de informatie voor het bankrekeningnummer in november al aangeleverd aan ze. In januari gaven ze aan informatie te missen, blijkbaar was het bankrekeningnummer toen wel bekend. helaas..
Bel ze gewoon eind volgende week voor de status en of ze hierna nog meer van je nodig hebben.
[ Voor 7% gewijzigd door CirclDigital op 24-02-2023 12:18 ]