Beste Tweakers,
Ik heb een vraagje over welke RAM ik moet gebruiken. Ga ik voor de 16GB á 1596 OF 32GB á 1064?
Ik heb een paar jaar geleden een Lenovo T5 26AMR5 gekocht. Nu blijkt na 2 jaar dat de 16GB RAM toch wel tegenvalt, en de RAM van dit ding upgraden is echt een ramp gebleken doordat het geen XMP ondersteund. En de RAM stick die door Lenovo aangeraden wordt die is uiteraard nergens te krijgen. Een andere RAM set die wel compatibel is ben ik ook blij mee. Ik ben hier zelf ook nog naar aan het zoeken mocht die 32GB terug moeten.
De statistieken per RAM
- De 16GB (1x16GB) á 1596
:fill(white):strip_exif()/f/image/xuBjAP6XQobNMpau6yuF2Y6d.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/JLNRFtiVvoeevQB3atroWzrt.png?f=user_large)
- De 32GB (2x16GB) á 1064
:fill(white):strip_exif()/f/image/E8Rs6JpGXTNHf1FpyA7pn1YJ.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/IiATqylUbR3uJhL750Di06Nw.png?f=user_large)
Met vriendelijke groet,
Jack
Ik heb een vraagje over welke RAM ik moet gebruiken. Ga ik voor de 16GB á 1596 OF 32GB á 1064?
Ik heb een paar jaar geleden een Lenovo T5 26AMR5 gekocht. Nu blijkt na 2 jaar dat de 16GB RAM toch wel tegenvalt, en de RAM van dit ding upgraden is echt een ramp gebleken doordat het geen XMP ondersteund. En de RAM stick die door Lenovo aangeraden wordt die is uiteraard nergens te krijgen. Een andere RAM set die wel compatibel is ben ik ook blij mee. Ik ben hier zelf ook nog naar aan het zoeken mocht die 32GB terug moeten.
De statistieken per RAM
- De 16GB (1x16GB) á 1596
:fill(white):strip_exif()/f/image/xuBjAP6XQobNMpau6yuF2Y6d.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/JLNRFtiVvoeevQB3atroWzrt.png?f=user_large)
- De 32GB (2x16GB) á 1064
:fill(white):strip_exif()/f/image/E8Rs6JpGXTNHf1FpyA7pn1YJ.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/IiATqylUbR3uJhL750Di06Nw.png?f=user_large)
Met vriendelijke groet,
Jack